حضور دو تیم بانوان کبدی از اصفهان در لیگ دسته یک
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احمد حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: برنامه‌های هیئت کبدی اصفهان بر اساس تقویم فدراسیون کبدی دنبال می‌شود؛ با هماهنگی‌هایی که با شهرداری اصفهان انجام‌شده در هفته نکوداشت اصفهان مسابقات کبدی استان برای اولین بار برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده دو تیم بانوان در لیگ دسته یک کبدی در اردیبهشت‌ماه شرکت کنند؛ این دو تیم که مبتدی هستند و یکی از کاشان و دیگری از اصفهان است و بیشترین هدف شرکت این دو تیم در مسابقه بوده است که اگر با کسب مقام همراه باشد ایده آل خواهد بود.

,

وی افزود: تیم کبدی کاشان هم در لیگ دسته یک کشور حضور دارد و دو تن از بازیکنان ما در مرحله چهارم تیم ملی در زابل حضور دارند.

,

احمد حجازی در مورد زمان مسابقات پیش رو این هیئت، اذعان کرد: جام مولای عرشیان در نهم و دهم خردادماه و مسابقات هفته نکوداشت اصفهان در دهه اول اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

,

حجازی بیان کرد: محل برگزاری مسابقات دقیقاً مشخص نیست اما احتمال زیاد در سالن کوثر ملک شهر برگزار شود و هنوز برای حضور یا عدم حضور تماشاگران در مسابقات هم تصمیم‌گیری نشده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده دو تیم بانوان در لیگ دسته یک کبدی در اردیبهشت‌ ماه شرکت کنند