ضرب الاجل ۲۴ساعته به شهرداری بروجرد برای تعیین تکلیف جایگاه های CNG
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک  از نیمه دوم سال گذشته تاکنون چندین بار جایگاه های سوخت CNG در بروجرد تعطیل شده و این کار سبب نارضایتی مردم و رانندگان تاکسی شده است به طوری که از چهار جایگاه سوخت CNG که زیر نظر شهرداری هستند سه جایگاه تعطیل و تنها یک جایگاه فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

این در حالیست که با تعطیلی سه جایگاه سوخت، ازدحام و صف طولانی در خیابان سید مصطفی بروجرد ایجاد شده تا جایی که که گاهی این صف تا نزدیکی چهار راه کشیده می شود و رانندگان تاکسی باید ساعتها برای سوخت گیری CNG در این صف منتظر بمانند.

,

 

,

متاسفانه این مشکل هر چند ماه یکبار رخ می دهد و تاکنون به صورت اساسی این مشکل حل نشده است و آخرین بار در بهمن ماه بود که دوباره جایگاه های سوخت حدود یک هفته تعطیل شدند و سبب سرگردانی رانندگان تاکسی و مردم شد.

,

 

,

, ,

 

,

آقای محمدی یکی ار رانندگان تاکسی در در گفت و گو با سفیرافلاک گفت: مدتهاست که این جایگاه ها مشکل دارند و هنوز برای رفع اساسی این مشکل اقدامی از سوی مسئولین مربوطه صورت نگرفته است.

, سفیرافلاک,

 

,

وی اضافه کرد: شغل من راننده تاکسی است ولی این تعطیلی جایگاه ها سبب شده تا هر روز حداقل یک یا 2 ساعت در این صف طولانی برای سوختگیری فرصت کار کردن را از دست بدهم.

,

 

,

به گفته وی از مسئولین انتظار داریم ما را درک کنند و برای رفع این مشکل و جلوگیری از ازدحام خودروها در این خیابان پر ترافیک فکری کنند.

,

 

,

این در حالیست که این بار فرمانداری به شهرداری 24 ساعت مهلت داده تا نسبت به تعیین تکلیف با پیمانکار اقدام کند.

,

 

,

مسعود فلاح معاون فرماندار در گفت و گو با سفیرافلاک اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون چندین بار جایگاه های سوخت CNG  در بروجرد تعطیلی و علاوه بر ناراضایتی مردم و رانندگان تاکسی، در رفت و آمد و تردد نیز مشکلاتی را ایجاد کرده است.

, سفیرافلاک,

 

,

وی اضافه کرد: بارها با پیمانکار صحبت کردیم و سعی کردیم دوباره جایگاه ها فعال شود اما قرارداد پیمانکار تمام شده ولی با توجه به مشکلات شهرداری، این مشکل هنوز برطرف نشده است.

,

 

,

, ,

 

,

به گفته وی روز گذشته نیز با شهرداری صحبت شده و نامه هم از سوی فرمانداری ارسال کردیم که اگر این مشکل ظرف 24 ساعت برطرف نشود، جایگاه های سوخت CNG از شهرداری گرفته می شود و به بخش خصوصی و یا شرکت نفت واگذار می شود.

,

 

,

فلاح تصریح کرد: تا فردا چهارشنبه به شهرداری فرصت داده شده تا مشکل جایگاه های سوخت را برطرف کند که انتظار می رود این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود.

,

 

,

به هر حال انتظار می رود یکبار برای همیشه مشکل جایگاه های سوخت CNG در بروجرد برطرف شود تا هر چند ماه یکبار تعطیلی جایگاه های سوخت رانندگان تاکسی و مردم را کلافه نکند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
جایگاه سوخت CNG برای چندمین بار تعطیل و سبب نارضایتی مردم و رانندگان تاکسی شده است که فرمانداری یک روز مهلت داده تا شهرداری این مشکل را تعیین تکلیف و برطرف کند.