ارسال پنج کاروان کمک به مناطق سیل زده پلدختر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ کریم زینی وند، فرمانده ناحیه مقاومت دورود پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: مردم خوب و عزیز شهرستان دورود علیرغم اینکه خودشان نیز در موضوع سیل دچار آسیب شدند به محض رسیدن به یک وضعیت ثابت بلافاصله تمام مردم و دستگاه ها برای جمع آوری کمک و ارسال آن به مناطق سیل زده بقیه استان از جمله شهرستان پلدختر معمولان و سپیددشت دست به دست هم دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با اشاره به اینکه امروز چندمین کاروان ماست که برای کمک ارسال می‌کنیم، افزود: کاروان امروز ما شامل پنج دستگاه کامیون شامل نان، پوشک بچه، مواد بهداشتی، آب معدنی کنسرو، خرما، برنج، پتو، مواد شوینده، پوشاک، مواد غذایی و سایر اقلام مورد نیاز به شهرستان پلدختر و سپیددشت اعزام می شود.

,

 

,

 فرمانده ناحیه مقاومت دورود با اشاره به اینکه جمع آوری کمک تا مرحله نهایی و اعلام عدم نیاز در این شهرستان ادامه خواهد داشت، بیان کرد: علاوه بر کمک های غیر قدی کمک های نقدی نیز از طریق شمارتلفن‌های اعلام شده جمع آوری می‌شود و ارسال می شود و از مردم شهرستان دورود به جهت پشتیبانی خوبی که داشتند تشکر می‌کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده ناحیه مقاومت دورود گفت: کاروان امروز ما شامل پنج دستگاه کامیون شامل اقلام مورد نیاز از دورود به شهرستان پلدختر و سپیددشت اعزام می شود.