نمایندگان مجلس با افزایش قیمت حامل های انرژی مخالف هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بهرام نیا امروز درگفتگو با نافع با اشاره به افزایش قیمت حامل های انرژی ازجانب دولت عنوان کرد: فعلا هیچ خبری از افزایش قیمت حامل های انرژی نیست واگر افزایش قیمتی قراراست باشد از جانب بدولت است و نه مجلس.
وی افزود: در کمیسیون و درمجلس شورای اسلامی چیزی در خصوص افزایش قیمت حامل های انرژی نداشتیم و این افزایش قیمت از جانب دولت است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: چیزی که رسما از ناحیه مجلس باشد اعلام نشده ونمایندگان مجلس با افزایش قیمت حامل های انرژی مخالف هستند.
بهرام نیا بیان کرد: مجلس به دولت اختیار داده تا در طی 5 سال در این خصوص تصمیم بگیرد اما باید شرایط اقتصادی و معیشتی مردم را هم در نظر گرفت.
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امکان ایجاد تغییرات در حامل های انرژی بعد از مدتی وجود دارد اما باید به شرایط اقتصادی، درآمد مردم وهمچنین تورم و سایر متغییرها توجه کرد.
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,
,
,
,
,
,
]
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگرافزایش قیمتی قراراست باشد از جانب دولت است و نه مجلس گفت: نمایندگان مجلس با افزایش قیمت حامل های انرژی مخالف هستند.