آمادگی ستاد مدیریت بحران اردبیل برای کنترل شرایط احتمالی جوی پیش رو
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،فرهاد عبدالعلی‌پور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل ظهر امروز در جلسه کارگروه بلایای طبیعی و طوفان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اخطاریه هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جدید و احتمال وزش تندباد و بارش باران و برف در ارتفاعات و کاهش دما، تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و دستگاه‌های اجرایی باید در آمادگی کامل وظایف خود را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

عبدالعلی‌پور گفت: با در نظر گرفتن شرایط جوی پس از ورود سامانه به استان، خودداری از تردد در مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره، فرسوده و درختان و بازدید فنی تابلوهای بزرگ در سطح شهر ضروری است.

,
وی بر ایجاد تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به گلخانه‌ها و کندوهای زنبور عسل و اجتناب از اتراق در نقاط پایین دست و دامنه کوه‌ها به دلیل ذوب شدن برف و سراریز شدن آن به پایین دست تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود مردم از توقف در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های مواصلاتی استان با توجه به احتمال ریزش کوه به داخل جاده خودداری کنند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
مدیر کل مدیریت بحران اردبیل از ورود سامانه جوی جدید به محدوده استان خبرداد و گفت: ستاد مدیریت بحران اردبیل برای ورود سامانه جوی جدید به استان آمادگی لازم را دارد.