بیش از ۲۸میلیارد ریال پرونده تخلف نوروزی در قزوین تشکیل شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید نبیل در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1398 تاکنون، 1100 فقره پرونده تخلف به ارزش بیست و هشت میلیارد و 800میلیون ریال برای واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در استان تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: این تعداد پرونده طی بیش از 21هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان قزوین تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

,

رئیس سازمان صمت استان قزوین به برگزاری مستمر گشت های مشترک بازرسی در نوبت صبح و عصر اشاره کرد و گفت: از ابتدای این طرح بیش از 78مورد گشت مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی در راستای نظارت هر چه بهتر و بررسی تمامی جوانب به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان از سوی واحدها در سطح استان برگزار شده است.

,

نبیل تصریح کرد: در مدت اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 98 تاکنون تعداد 894 گزارشات مردمی از طریق سامانه 124به صورت تلفنی- حضوری و ثبت در سامانه دریافت گردید که پیگیری و بررسی تمامی شکایت های واصله توسط تیم های بازرسی سازمان صمت صورت گرفته است.

,

وی ابراز کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی واحدهای صنفی و غیرصنفی عرضه کننده کالا و خدمات مراتب را به سامانه ارتباطی 124 این سازمان در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان‌ها اعلام کنند تا ضمن بررسی گزارش با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

,

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین همچنین یادآور شد: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1398 از تاریخ یکم بهمن ماه سال گذشته آغاز و تا پانزدهم فروردین سال جاری در سطح استان ادامه داشت.

,

انتهای پیام/

]
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: بیست و هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال پرونده تخلف در طرح نظارتی نوروز ۹۸ در قزوین تشکیل شد.