۱۰ هزار بانوی همدانی در راهپیمایی بزرگ نسل ظهورشرکت می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی بقایی امروز در گفتگو با نافع با اشاره به برنامه سپاه ناحیه همدان به مناسبت نیمه شعبان اظهار داشت: پیاده روی بزرگ نسل ظهور روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه ساعت9 صبح مصادف با نیمه شعبان از مزار شاه زاده حسین عموی امام زمان تا میدان قائم و باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.
وی افزود: طبق پیش بینی های ما و استقبالی که از این برنامه شده بیش از 10 هزار نفر از خواهران و بانوان در راهپیمایی نسل ظهور شرکت می کنند و شعار راهپیمایی «ما نسل ظهوریم اگر برخیزیم» است.
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به مسیر راهپیمایی روز یکشنبه عنوان کرد: راهپیمایی بزرگ نسل ظهور از میدان امام خمینی شروع و بعد از طی مسافت خیابان شریعتی، خ مهدیه، چهار راه پژوهش و میدان قائم، اختتامیه راهپیمایی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.
بقایی به جوایز و هدایای  راهپیمایی نسل ظهور اشاره و عنوان کرد: کارت هدیه ویژه 5 میلیون تومانی، ۱۰ کمک هزینه عتبات عالیات و مشهد مقدس، 313جایزه نفیس و بن خرید کالا از فروشگاه های همدان و لوازم خانگی و ورزشی از هدایای ما در این راهپیمایی است.
وی در ادامه به مکان ثبت نام اشاره و خاطر نشان کرد: خواهران می توانند در میدان امام و پایگاه های مقاومت بسیج از ساعت 10 الی 13 و همچنین 16 الی 20 برای حضور در راهپیمایی بزرگ نسل ظهور ثبت نام کنند.
فرمانده سپاه ناحیه همدان  افزود: در این برنامه صدا و سیما مرکز همدان و رسانه، شهرداری، بانک مهر اقتصاد، سازمان ورزش و جوانان، هلال احمر و شرکت مخابرات و ... با سپاه ناحیه همدان همکاری می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه پیاده روی بزرگ نسل ظهور روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه مصادف با نیمه شعبان برگزار می شود گفت: بیش 10هزار نفر از بانوان در راهپیمایی بزرگ نسل ظهور با شعار «ما نسل ظهوریم اگر برخیزیم» شرکت می کنند.