از طرح جهاد همبستگی ملی بسیج حمایت خواهیم کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، رضا رجب زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی درباره حمایت از این طرح اظهار کرد: اتفاق سیل و زلزله از وقایعی هستند که کشور همچنین استان خراسان شمالی همیشه با آن مواجه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اتر, رضا رجب زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی,  درباره حمایت از این طرح اظهار کرد: اتفاق سیل و زلزله از وقایعی هستند که کشور همچنین استان خراسان شمالی همیشه با آن مواجه هستند.,

رجب زاده تصریح کرد: در این وقایع تلخ، همکاری و همراهی مردم و بسیج در کنار نیروهای دولتی برای امداد رسانی به آسیب دیدگان همیشه بخش مثبت ماجرا بوده که این اقدام مردم و بسیج به عنوان یک حسن، قابل تقدیر است.

,

وی تصریح کرد: در واقعه سیلاب های ماه جاری نیز در سطح استان، مردم و بسیج به صورت هماهنگ با نهادهای دولتی در امدادرسانی ها همکاری و مشارکت داشته اند.

,

در عین حال، وی بیان کرد: حال که زمان بازسازی و فرا رسیده، در همین راستا، با تدبیر استاندار خراسان شمالی، در استان شورای هماهنگی بازسازی با عضویت نهادها و ادارات ذی ربط از جمله نهادهای نظامی و انتظامی را تشکیل خواهیم داد.

,

رجب زاده افزود: در این شورا تمامی پیشنهادات و نظرات اعضا مورد ارزیابی قرار می گیرند و سرانجام با تصمیم گیری واحد، اجرای برنامه ها برای بازسازی مناطق سیل زده در دستور کار قرار خواهند گرفت.

,

وی درباره اجرای طرح جهاد همبستگی ملی که سردار غیب پرور در راستای بازسازی مناطق سیل زده کشور و کمک به بازتوانی مردم سیل زده در این مناطق را مطرح کرده اند نیز گفت: از این طرح حمایت خواهیم کرد.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: با ارائه این طرح به شورای هماهنگی بازسازی استان تصمیمات موثر برای اجرای آن را اتخاذ خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی از طرح جهاد همبستگی ملی که سردار غیب پرور برای بازسازی و بازتوانی مناطق سیل زده مطرح کرده اند، حمایت خواهیم کرد و طرح را به شورای هماهنگی بازسازی استان ارائه خواهیم داد.