سال پنهان‌کاری زن جوان، دو روز بعد از ازدواج در اردبیل فاش شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، سرهنگ علی قهرمان طالع بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در پی مراجعه شاکیه به همراه همسر خود به پلیس فتا اردبیل و طرح شکایت در خصوص اینکه چند سالی است شخصی از طریق فضای مجازی اقدام به مزاحمت و تهدید انتشار عکس‌های شخصی وی می‌کند، خواستار رسیدگی قانونی به اظهارات خود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی بیان کرد: شاکیه با بیان اینکه دیگر قادر به پنهان‌کاری نبوده و به دلیل علاقه به همسر و زندگی‌شان می‌خواهد هر چه زودتر به زندگی طبیعی خود برگردد.

,

رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: طبق اظهارات این شاکیه این رابطه دوستی 8 سال قبل به مدت کوتاهی اتفاق افتاده و در این مدت با تهدیدات متهم با عذاب زندگی کرده و دیگر نمی‌تواند ادامه دهد ، خواستار برخورد قاطع پلیس با مجرم شد.

,

وی افزود: پس از بررسی‌ها و اقدامات پلیس فتا، مشخص شد که شاکیه سال‌ها قبل با پسر جوانی دوست بوده و این رابطه دوستی منجر به تهیه تعدادی عکس خصوصی شاکیه از سوی متهم شده و این عکس‌ها ابزاری برای اخاذی طلا، پول نقد و حتی سفته از سوی وی شده است.

,

قهرمان طالع تصریح کرد: در نهایت کارآگاهان سایبری با روش‌های تخصصی ضمن کشف محل زندگی متهم ، وی را دستگیر کردند و به پلیس فتا استان انتقال دادند و پس از تکمیل پرونده مجرم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.

,

رئیس پلیس فتا استان اردبیل بیان کرد: والدین به‌عنوان رکن اصلی خانواده در صورت بروز چنین قضایایی عجولانه تصمیم نگرفته و با موضوع به‌صورت منطقی برخورد کرده و با اعتماد به پلیس، راه قانونی را در پیش‌گرفته و به‌هیچ‌وجه شخصاً اقدام به یافتن مزاحم با برقراری ارتباط، قرار ملاقات حضوری نکنند.

,

انتهای پیام/

]
رئیس پلیس فتا استان اردبیل از فاش شدن یک پرونده مزاحمت اینترنی بعد از هشت سال پنهان کاری شاکیه خبر داد و گفت: متهم از طریق پیام‌رسان تلگرام برای نوعروس ایجاد مزاحمت می‌کرد.