طرح "جهاد همبستگی ملی" بازسازی مناطق سیل زده را تسریع می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد مرادپور در گفت و گو با  سفیر افلاک اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیل در برخی از استانهای کشور از جمله استان لرستان، نیروهای جهادی و مردمی برای کمک و امداد رسانی به سیل زدگان وارد عمل شدند و با تلاش های فراوان بخشی زیادی از مشکلات برطرف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: از سراسر کشور 2500 نیروی داوطلب برای کمک و امدادرسانی به لرستان اعزام شدند و به سیل زدگان در بخش های مختلف کمک کردند.

,

 

,

به گفته وی علاوه بر کمک های نیروهای جهادی به سیل زدگان، خیرین و مردم نیز کمک های نقدی و غیر نقدی زیادی را برای سیل زدگان اهدا کردند که بسیار بیشتر از آنچه تصور می شد مردم به سیل زدگان کمک کردند و مردم هر آنچه در توان داشتند به سیل زدگان کمک کردند.

,

 

,

مرادپور تصریح کرد: بعد از امداد و نجات در سیل لرستان و لایروبی و پاکسازی گل و لای، ارزیابی های لازم توسط بنیاد مسکن از منازل مردم سیل زده آغاز شد که در پلدختر و معمولان خانه هایی که در اطراف رودخانه بودند، حریم جدید برای ساخت منزل جدید تعریف و ابلاغ شد و منازلی هم که نیاز به تعمیر داشتند در دستور کار قرار گرفتند.

,

 

,

معاون امور عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اجرای طرح همبستگی ملی بسیج بیان کرد: طرح بسیار خوبی است که با اجرای آن کمک های مردمی و خیرین در مساجد تجمیع می شود و به صورت ساماندهی شده برای بازسازی منازل سیل زدگان استفاده می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: طرح "جهاد همبستگی ملی" یک طرح خوب است که در راستای اجرای این طرح، ساماندهی کمک های مردمی و خیرین را برای کمک به سیل زدگان تسریع می کند.