در ‌جلسه قوای سه‌گانه ‌بر پرداخت‌ سریع خسارت‌‌ به سیل‌زدگان تاکید شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی‌ در جمع خانواده‌های شهدای استان خوزستان با اشاره به این‌که عشایر غیور سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: مقاومت همه اقوام در مقابل دشمنان اسلامی، ایستادگی در برابر استکبار جهانی و دفاع آنها از اقلیم اسلامی زبانزد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به این‌که هر قدم از خوزستان نشانگر استقامت و رشادت است، بیان کرد: در جای جای استان خوزستان مردان و زنانی هستند که خاطراتی از دفاع از ارزش های اسلامی و میهنی داشته و دارند.
,
 
,
رئیس قوه قضائیه عنوان کرد: استان خوزستان یادآور رشادت در برابر توطئه‌هایی است که در چهل سال گذشته از ارزش‌های اسلامی پاسداری کردند.
,
 
,
وی با بیان این‌که در دو جلسه قوای سه‌گانه موضوع سیل، راهکارهای مواجه با سیل و کمک به مردم پرداخته شد، ادامه داد: در این جلسه مسئله خسارت‌ها مطرح و با لطف رهبری پرداخت خسارت‌ها دنبال خواهد شد. خاطره‌‎ای که از عدم پرداخت خسارت سال 95 با پیگیری که انجام شده به زودی شاهد پرداخت خسارت‌های سیل امسال باشیم که خاطره سال 95 در ذهن مردم تکرار نشود.
,
 
,
بنابر گزارش تسنیم، رئیسی ادامه داد: نکته مهم در کنار خسارت‌ها و تلخی‌های سیل که ویرانگر بود، خانه و کاشانه و کشاورزی مردم آسیب دید اما زیبایی آن انسجام، همدلی و همکاری مردم بود و همه اقشار و اقوام در کمک به سیل‌زدگان آمدند.
,
 
,
رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: شب و روز جوانان غیور و ارتشی‌ها، بسیجیان و سپاه که همواره همراه مردم بوده در کشور نمایشی از همکاری و همدلی و دلدادگی و امداد و نجات را نمایش دادند.
,
 
,
ادامه دارد...
,
 
]
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در ‌جلسه قوای سه‌گانه ‌پرداخت‌ خسارت‌‌ به سیل‌زدگان تصویب شد، گفت: خاطره سال ۹۵ دیگر در ذهن مردم خوزستان تکرار نمی‌شود.