تمایلی برای ماندن در اسدآباد ندارم/استاندار البرز اصرار بر بازگشتم به البرز دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کریم حمیدوند در گفت‌وگو با خبرنگار نافع، از ارائه استعفای خود به استاندار همدان خبر داد و اظهار کرد: بنده از نیروهای استانداری البرز بودم که مأمور به خدمت در استان همدان شدم و برای تمدید این مأموریت استاندار البرز موافقت نکرده است.

وی تصریح کرد: استاندار البرز درخواست بازگشت بنده به البرز را برای سمت مدیرکلی سیاسی امنیتی استانداری البرز داشت که صحبتهای هم با استاندار همدان داشته است و ظاهرا" به این تفاهم رسیده اند که بنده به استان البرز بازگردم.

فرماندار شهرستان اسدآباد تأکید کرد: قرار بوده است که از روز شنبه بنده در استان البرز خدمت کنم و باتوجه به اینکه کسی برای اسدآباد در نظر گرفته نشده و معاون هم ندارد، در انتظار تفاهم دو استاندار البرز و همدان هستم که یا مأموریتم به همدان تمدید و یا به آن استان بازگردم.

وی با بیان اینکه بنده نیز تمایلی به ماندن در اسدآباد ندارم، گفت: لازمه این بازگشت بنده به استان البرز استعفا بود که بنده نامه استعفای خود را نیز به استاندار همدان تقدیم کرده ام.

حمیدوند گفت: نماینده مردم اسدآباد در مجلس هم لطف داشته و تأکید بر ماندن ما دارد تا پایان انتخابات بمانم که بنده اصرارم بر رفتن است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
فرماندار شهرستان اسدآباد با تأیید ارائه استعفای خود به استاندار همدان، گفت: بنده از کارکنان استانداری البرز بودم که مأمور به خدمت در اسدآباد شدم و استاندار البرز اصرار بر بازگشتم دارد و بنده هم تمایلی برای ماندن در اسداباد ندارم.