مراسم احیای نیمه شعبان در مسجد ولایت برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عرفان هادی‌زاده خیرخواه در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به برنامه‌های هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین به مناسبت نیمه شعبان اظهار کرد: چهاردهمین ویژه برنامه نیمه شعبان به همت هیئت خادمان مهدی(عج) در مسجد ولایت قزوین برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: این ویژه برنامه با شعار "شهر در غربت بی هم‌نفسی می‌میرد" به مدت سه شب در روزهای 29، 30 و 31 فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

,

مسئول ویژه برنامه نیمه شعبان هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین از برگزاری مراسم احیاء شب نیمه شعبان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم در شب اول و دوم(29 و 30 فروردین) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد ولایت برگزار می‌شود و شروع برنامه در شب سوم(31فروردین) از ساعت 23:30همراه با برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان است.

,

وی عنوان کرد: ویژه برنامه نیمه شعبان با سخنرانی حجت الاسلام سیدعباس موسوی مطلق و مداحی حاج حسین حقی از مداحان آستان مقدس حضرت معصومه(س) و ذاکرین خادمان مهدی(عج) برگزار می‌شود.

,

خیرخواه در پایان بیان کرد: برپایی ایستگاه‌های انتظار به مدت 5 شب در سطح شهر، اهداء گل، پخش شربت، ختم قرآن و صلوات از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت این ایام است.

,

انتهای پیام/

]
مراسم احیای شب نیمه شعبان به همت هیئت خادمان مهدی(عج) قزوین در مسجد ولایت برگزار می‌شود.