مسئولان در رفع مشکل بیکاری جوانان گام بزرگ بردارند/ تروریستی خواندن سپاه غیر عقلانی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، ائمه جمعه استان همدان گفتند خود نیمه شعبان قبل از تولد حضرت اهمیت داشت و احیای شب نیمه شعبان توصیه شده و حضرت توجه به نیمه شعبان داشتند و شب نیمه شعبان اگر بنا به زنده داری نداشتید حداقل ان دو رکعت نماز را بخوانید و شب نیمه شعبان فرصتی برای بخشیده شدن است.
شهرستان همدان:
حجت الاسلام حبیب الله شعبانی در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان ضمن دعوت همگان به تقوی الهی به بیان نقش مهم اراده خداوند در مدیریت هستی پرداخت و گفت: هیچ کس نمیتواند مانع اراده خداوند شود و خداوند در جنگ مستضعفین و مستکبرین اراده کرده است که مستضعفین پیروز شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
, شهرستان همدان:,
,

وی به بیان 5 محور مهم خداوند در جنگ بین مستکبرین و مستضعفین پرداخت و گفت:  اولین برنامه منت عظیم بر مستکبرین است و خدا اراده کرده است که نعمت بزرگی را نصیب مستضعفین کند.

,

امام جمعه همدان ادامه داد: برنامه دوم خداوند این است که مستضعفین به امامت در عالم برسند و رهبریت برای مستضعفین خواهد بود و این اراده خداوند است.

,

وی برنامه دیگر خداوند را رساندن زمین های غصب شده به دست مستضعفین دانست و گفت: وعده چهارم خداوند این است که در نهایت قدرت را به دست مستضعفین بسپارد.

,

حجت الاسلام شعبانی اظهار کرد: در نهایت برنامه قطعی خداوند این است ذلت مستکبرین را به مستضعفین عالم نشان دهد.

,

وی با طرح این سوال که مستضعفینی که در زمین حاکم خواهند شد چه کسانی هستند افزود: برنامه خداوند این است که  بعد اینکه اهل بیت مستضعف شدند و بعد این همه استضعاف ها و بعد از آنکه هزار سال فرزند فاطمه زهرا(س) غائب است,  فرزندان حضرت زهرا(س) به حکومت خواهند رسید و خدای متعالی به انها عزت خواهد داد.

,

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه نیمه شعبان عید مستضعفان عالم است افزود: میلاد حضرت مهدی (عج)بشارت تحقق حکومت مستضعفان در عالم است  

,

وی اظهار کرد: وقتی حضرت مهدی(عج) تشریف می اوردند عالم روشن میشود و ظلمت ها کنار زده میشود.

,

 

,

حجت الاسلام شعبانی در خطبه های دوم این هفته نماز جمعه همدان با اشاره به  از حدیثی از امام علی (ع) در خصوص تقوی گفت: تقوی امروز شما را از مکر و نیرنگ نگه میدارد و فردای قیامت راه شما را به بهشت تقوی هموار میکند.

,

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نیمه شعبان گفت: خود نیمه شعبان قبل از تولد حضرت اهمیت داشت و احیای شب نیمه شعبان توصیه شده و حضرت توجه به نیمه شعبان داشتند و شب نیمه شعبان اگر بنا به زنده داری نداشتید حداقل ان دو رکعت نماز را بخوانید و شب نیمه شعبان فرصتی برای بخشیده شدن است.

,

امام جمعه همدان در خصوص برگزاری جشن های مذهبی در  ایام نیمه شعبان گفت:  توجه مردم قم به برگزاری جشن بسیار بالا است و یک فضای عطر آگین در انجا برگزار میشود و در هر کوچه ای مراسم جشن است و سردرب هر خانه ای پرچم نصب کرده انو

,

وی تاکید کرد: در همدان هم مجالس جشن برای نیمه شعبان باید نماد اجتماعی پیدا کند.

,

حجت اسلام شعبانی در ادامه با اشاره به روز ارتش به کمک های آنها به سیل زدگان اشاره کرد و گفت: شما دیدید در همین جریان سیل چقدر نیروهای مسلح زحمت کشیدند و چقدر اینها در میدان بودند و اینها نشان میدهد که نیروهای مسلح در خدمت مردم هستند و این یک لطف خوبی است .

,

و ی در ادامه به وحدت بین ارتش و سپاه پرداخت و گفت: آمریکای مستکبر که اهل برتری جویی است سپاه را تروریست نامید در صورتی که این از لحاظ عقلانیت بشری قابل پذیرش نیست.

,

امام جمعه همدان در ادامه گذری به هفته جوان و نقش مهم جوانان در رسیدن به تمدن اسلامی پرداخت و گفت:  در بیانیه گام دوم انقلاب که زمینه ساز تمدن اسلامی است جوانان پیشگام هستند و جوانان زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) هستند و جوانان باید در مکتب امام زمان رشد کنند.

,

وی در پایان بر اهمیت دادن مسولین به جوانان پرداخت و گفت: مشکلات بیکاری جوانان یک معضل اساسی هست که امیدواریم هفته جوان فرصتی برای توجه بیشتر به جوانان باشد

,

امام جمعه نهاوند

, امام جمعه نهاوند,

اقتدار نیروهای مسلح دشمنان را ناامید کرده است

, اقتدار نیروهای مسلح دشمنان را ناامید کرده است,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها آمریکای جنایتکار از هر نیرنگ و خدعه ای برای ضربه زدن به کشورمان استفاده می کنند ولی جرئت تهدید نظامی کشور را ندارند.

,

وی اظهار داشت: در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای مسلح با تکیه بر خودباوری و استفاده از ظرفیتهای بومی به درجه ای از اقتدار و توانمندی رسیده اند که دشمنان را نامید کرده اند.

,

امام جمعه نهاوند افزود: ارتش و سپاه نیرومند و با اقتدار ما امروز در مقابل توطئه و تهدیدهای دشمنان با اقتدار ایستاده است و این اتحاد و اقتدار دشمنان را عصبانی کرده است.

,

وی گفت: در همین سیل اخیر هم مردم دیدند که ارتش و بسیج و سپاه با تلاش و کوشش فراوان به کمک مردم آمدند و نشان دادند نیروهای مسلح در قلب و دل مردم جای دارند.

,

مغیثی در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان ارتش گفت: دشمنی آمریکایی ها با مردم ایران اسلامی تمام نمی شود چون آنها با اصل انقلاب مخالف هستند و انقلاب اسلامی بود که توانست نقشه های دشمنان را در منطقه خنثی کند.

,

وی بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند نفسهای آخر دشمنیِ دشمن است و به یاری خدا ملت سرافراز ایران اسلامی بر دشمنان و مشکلات پیروز می شوند.

,

امام جمعه ملایر:
دولتداز هزینه های جاری کم کرده و بهدسیل زده ها تخصیص دهد

, امام جمعه ملایر:
دولتداز هزینه های جاری کم کرده و بهدسیل زده ها تخصیص دهد
,
,

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام زمان(عج) اظهار داشت: در احادیث و روایات بیان شده که مومنان دوران غیبت از تمامی مردمان دوران برترند و خدا آنان را همچون مجاهدان در کنار پیامبر(ص) می داند.
وی گفت: اعمال و عبادات مومنان در دوران غیبت افضل بر اعمال در دوران حضور ائمه(ع) است و این به صراحت در روایات بیان شده است.
امام جمعه ملایر دعا برای فرج را از مهمترین وظایف در دوران غیبت عنوان کرد و گفت: ما در دوران غیبت تکالیفی داشته که احساس حضور امام زمان(عج)اولین مورد آن است و باید همواره خود را در محضر امام عصر(عج) ببینیم و از انجام گناه در حضور حضرت شرم کنیم.
وی سنخیت با امام زمان(عج) را دومین وظیفه مومنان دانست و بیان کرد: ما باید تا آنجا که می توانیم اعمال و رفتارمان را با امام یکی کنیم.
حجت الاسلام برقراری معرفت به امام زمان(عج) را سومین وظیفه عنوان کرد و گفت: کسی که بمیرد و امامش را نشناسد جاهل از دنیا رفته است و در دوران غیبت به جای رفتن به دنبال علائم ظهور باید به دنبال وظایف منتظران برویم و به آنها عمل کنیم.
وی گفت: باید در برگزاری مراسم های جشن نیمه شعبان دقت کرد و امام زمان(عج) را بهانه انجام هر کاری نکنیم چرا که ظاهر و باطنمان باید مورد پسند امام زمان باشد.
امام جمعه ملایر با اشاره به در پیش بودن روز سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان کرد: این سربازان در عین گمنامی، صادقانه و خالصانه برای کشور تلاش می کنند و امنیت امروز کشور ما مرهون زحمات اطلاعاتی این سربازان است.
وی با اشاره در پیش بودن روز شکست آمریکا در طبس بیان کرد: آمریکا همان آمریکای گذشته است و چهره شیطانی و فکر پلید شیطانی دارد و چهره واقعی آن تغییر نمی کند.
امام جمعه ملایر گفت: هیئت حاکمانه آمریکا پرونده های پلیدی در کشورهای مختلف همچون یمن، افغانستان، بحرین و سوریه دارد و فتنه آمریکا تمامی ندارد.
وی گفت: فتنه های آمریکا  فقط مختص ایران اسلامی نیست، هر چند همواره آمریکا همواره از ایران سیلی خورده است و در بسیاری از کشورهای دنیا آثار فتنه آمریکا دیده می شود.
امام جمعه ملایر با اشاره به جنگ داخلی سودان و سقوط عمرالبشیر بیان کرد: سقوط این دیکتاتور عین این جمله رهبری است که هزینه سازش با آمریکا بیشتر از مقاومت است.
وی گفت: عمرالبشیر به سمت عربستان  رفت و سازش داشت و همین امر باعث می شود که امروز دودش به چشم مردم سودان می رود.
حجت الاسلام برقراری با اشاره به سخنان رهبری در اجلاسیه قرآن بیان کرد: مسلمانان باید یا راه قرآن را بروند یا در کنار مستکبران باشند و این را بدانند پ که راه قرآن سختی دارد اما در نهایت منجر به رستگاری و پیروزی می شود.
وی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای سیل زدگان اظهار کرد: به دولت پیشنها می شود که برای کمک به سیل زدگان  هزینه های جاری را کم کند و به سیل زدگان بپردازد چرا که هزینه های جاری دولت زیاد شده است.
وی تخصیص بخشی از بودجه که برای احیای دریاچه ارومیه گذاشته شده بود را به سیل زده ها را پیشنهادی دیگر برای دولت عنوان کرد و گفت: از نیروی انسانی کار آمد جوان و سربازان برای بازسازی مناطق سیل زده استفاده شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه شهرستان اسداباد:

, امام جمعه شهرستان اسداباد:,

 لزوم شناخت ازمهدویت در جامعه/مسئولان در رفع مشکل بیکاری جوانان گام بزرگ بردارند

,  لزوم شناخت ازمهدویت در جامعه/مسئولان در رفع مشکل بیکاری جوانان گام بزرگ بردارند,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهراسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان از سوی نمازگزاران، به غیبت امام زمان عج اشاره کرد و گفت: کسب معرفت و فضائل و دوری از گناهان از نشانه جز اصحاب و یاران امام زمان عج شدن است که امروز با امکاناتی مانند ماهواره و فضای مجازی که همه دشمنان دست به دست داده تا اسلام را تخریب و فساد را رواج دهند، مرد می‌خواهد که خود را از گناهان دور نگه دارد.

,

وی میلاد حضرت صاحب الزمان عج را تلنگری دانست که همواره با ایشان عهد ببندیم و معرفت و شناخت مهدویت را گسترش دهیم.

,

امام جمعه اسدآباد بااشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸،  گفت: سپاه قهرمان بر چشم مردم جای دارد و در هفته گذشته در حضور یکرنگ مسئولان و مردم به دشمنان نشان دادند که قدر سپاه را می دادند.

,

وی با اشاره به وجود امکانات فنی و حرفه ای در شهرستان از جوانان خواست که در راستای مهارت آموزی و ایجاد اشتغال ازاین امکانات بهره ببرند.

,

حسینی مجد با اشاره به معضل بیکاری در جامعه، از مسئولان اجرایی شهرستان نیز خواست با فراهم کردن امکانات اشتغالزایی جوانان را از این معضل نجات دهند و موجب رونق تولید شوند.

,

حجت الاسلام باقری در نماز جمعه کبودراهنگ:

, حجت الاسلام باقری در نماز جمعه کبودراهنگ:,

سپاه و ارتش در عرصه خدمت ایثار را معنا کرده اند

, سپاه و ارتش در عرصه خدمت ایثار را معنا کرده اند,

خطیب نماز جمعه کبودراهنگ گفت: در حادثه سیل حضور نیروهای ارتشی و سپاهی به فرمان رهبری نشان از تدبیر رهبر انقلاب بود که این نیروهای جان برکف ایثار  و خدمت را معنا کردند .

,

 حجت‌الاسلام باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کبودراهنگ که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد:  امروز دولت های اروپایی در حال تشدید  تحریم  ها علیه ملت ما هستند و ما با اقتدار شکست سختی به آن ها خواهیم داد.

,

وی با اشاره به حوادث سیل اخیر در نقاط مختلف کشور گفت: حرکت عظیم ملت ایران بار دیگر حماسه همدلی و وحدت در کشور را به تصویر کشید و پاسخی بودبر تفرقه افکنان خارجی که سعی در درگیری های قومیتی داشتند دنیا بداند ایرانی وقتی احساس خطر کند ترک،لُر ،کُرد ،عرب و بلوچ ندارد.

,

باقری تاکید کرد: دنیا در جنگ سوریه به قدرت ارتش و سپاه ایران پی برده و فهمید که هر جا رد پای نیروهای نظامی ایرانی باشد بزرگ ترین ارتش های دنیا زمین گیر خواهد شد.

,

امام جمعه کبودراهنگ گفت:  ارتش در هشت سال دفاع مقدس با از خود گذشتگی فراوان نقش کلیدی را در جنگ  ایفا کرد .
امام جمعه تویسرکان:
محروم شدن عضو رسمی شورای انقلاب فرهنگی از جلسات این مصداق بارز حذف منتقد است
امام جمعه تویسرکان  گفت: اینکه عضو رسمی شورای انقلاب فرهنگی به دلیل انتقاد محروم از شرکت درجلسه شود این مصداق بارز حذف منتقدویک نوع دیکتاتوری است که باید دستگاه قضابرخورد کند.
، «حجت الاسلام مرتضی  موحدی» در خطبه های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته تویسرکان گفت: انتظارحضرت ولیعصر(عج)زیباترین وسازنده ترین انتظاراست چراکه مهیاشدن برای عدالت واصلاح پرستش وعشق ورزی است، ایشان برای اصلاح کجی ونادرستی وبرای مقابله باظلم وستمگران می آیند ومنتظران می کوشداز بدی ها فاصله وخود را به خوبی هانزدیک کنند تا بتوانند یار امام خوبی ها شوند.
وی با بیان اینکه احیای شب نیمه شعبان برای منتظران فرصت طلایی ومغتنمی است که آن را از دست نمی دهند، اظهار کرد: این نویدحضرت امام چقدر امیدبخش است که فرمودند: انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت است.
خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه افزود: اینکه عضو رسمی شورای انقلاب فرهنگی به دلیل انتقاد محروم از شرکت درجلسه شود این مصداق بارز حذف منتقدویک نوع دیکتاتوری است که باید دستگاه قضابرخورد کند.
حجت الاسلام موحدی همچنین گفت: نیروهای مسلح ماعضو اصلی قدرت ملی هستند چراکه از ملت در برابر استکبار وستمگران دفاع کرده ودر روزهای سخت باتمام توان در خدمت مردم وامداد رسان هستند ودرمقابل دشمن مقتدر وباصلابت اما بامردم متواضع وخادم.
وی عنوان کرد: حضرت آقا قرآن تامین کننده معنویت ومعرفت ماست وسعادت دنیا وآخرت مارا تضمین می نماید،زیرا شناخت درست از هستی به انسان ارزانی داشته وسبک زندگی متعالی را به انسان هدیه می کند وجامعه را متحد ودلسوز هم قرار می دهد،که گوشه ای از آن را در بسیج امداد ومهرورزی به سیل زدگان را شاهدهستیم.
امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: انس با قرآن به انسان عزت وصلابت می بخشد ولذا درمقابل چپاولگران وقلدران ایستادگی می کنند وایستادگی ملت بزرگ ایران درمقابل استکبار برگرفته از قرآن است.

,
, امام جمعه تویسرکان:,
, محروم شدن عضو رسمی شورای انقلاب فرهنگی از جلسات این مصداق بارز حذف منتقد است,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
نماینده ولی فقیه در استان همدان به وحدت بین ارتش و سپاه پرداخت و گفت: آمریکای مستکبر که اهل برتری جویی است سپاه را تروریست نامید در صورتی که این از لحاظ عقلانیت بشری قابل پذیرش نیست.