محموله کمک های مردمی کمیته امداد میاندوآب به سیل زدگان ارسال شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اعلام این خبر اظهار کرد: مردم نوع دوست میاندوآب در مجموع نقدی و غیرنقدی در حدود یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال برای سیل زدگان از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب کمک کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: ۳۵۰ میلیون ریال از این کمک ها نقدی بوده  و بقیه نیز به صورت غیرنقدی در قالب بسته های مواد غذایی، آب آشامیدنی، فرش، موکت و پتو، البسه و سایر لوازم ضروری برای سیل زدگان اهدا شده است.

,

وی با اشاره به اینکه این کمک ها از طریق مراکز و پایگاه ها و کمیته امداد امام خمینی(ره) جمع آوری شده است، گفت: یک پایگاه ثابت در سطح شهر میاندوآب و پنج مرکز نیکوکاری در مساجد شهرستان آماده دریافت هر گونه کمک های مردمی برای سیل زدگان هستند.

,

بخشی تصریح کرد: امروز نیز کمک های غیرنقدی در قالب یک کامیون به مناطق سیل زده ارسال و کمک های نقدی نیز به حساب متمرکز استان های سیل زده واریز می شود.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب هم چنین از کمک های مردم نیکوکار و نوع دوست این شهرستان در یاری رسانی به همنوعان خود تقدیر و تشکر کرد.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب از ارسال نخستین محموله کمک های جمع آوری شده توسط این نهاد برای سیل زدگان خبر داد.