نشست کمیته درون بخشی اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نشست کمیته درون بخشی اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کودکان زیر 5 سال افاغنه و سایر اتباع خارجی به همت واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان با حضور سلیمانی‌جوان معاون بهداشت شبکه و رئیس مرکز بهداشت و کارشناس مسئولین واحدهای ستادی صبح امروز در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان بهارستان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

سلیمانی‌جوان در این نشست علاوه‌بر تقدیر و تشکر از کلیه واحدهای همکار در طرح، عنوان داشت: کشوری بودن طرح و همکاری واحدها در انجام این طرح بسیار حائز اهمیت می باشد و باید مورد توجه ویژه‌ای قرار بگیرد.

,

در ادامه این نشست مریم دشتبانی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان در رابطه با چگونگی انجام طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کودکان زیر 5 سال افاغنه در سطح شهرستان توضیحاتی را به حاضرین در جلسه ارائه داد.

,

وی همچنین در خصوص جزئیات تعداد تیم‌ها و نیروهای مورد نیاز، مکاتبات ضروری با ارگان‌های شهرستان بهارستان، تامین وسایل نقلیه و همچنین برگزاری کلاس آموزشی نکاتی را در این رابطه بیان نمود.

,

لازم به ذکر است که درپایان به سئوالات حاضرین در نشست کمیته درون بخشی اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کودکان زیر 5 سال افاغنه و سایر اتباع خارجی به سئوالات حاضرین در جلسه پیرامون موضوعات مطرح شده پاسخ داده شد.

,

انتهای پیام/

]
نشست کمیته درون بخشی اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در شهرستان بهارستان برگزار شد.