کشف بیش از ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انتقال مقادیری مواد مخدر از طریق محورهای مواصلاتی مطاع و موضوع در دستور کار قرار گرفت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خودرو پژو را شناسایی و در محورزنجان –خرمدره متوقف کردند.

,

کردلو با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، 29کیلو و780 گرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کنند، تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

,

وی بیان کرد: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین در مورد برخورد با عاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر در زنجان افزود: با توزیع کنندگان مواد مخدر بدون هیچ اقماضی براساس قانون برخورد می‌شود.//ع

,

انتهای پیام/

]
جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه پژو 405 و کشف بیش از 29 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان خبر‌داد.