پرداخت بیش از ۵۰۰۰ فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ کرامت ملایی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در سال  1397 بیش از 28 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۳ درصد و در قالب طرح‌های اشتغال و خودکفایی و کارگشایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی از پرداخت 5511 فقره وام قرض‌الحسنه در بازده زمانی یک‌ساله 1397  خبر داد و گفت: از این میزان چهار هزار و 712 فقره مربوط به وام‌های خرد و کارگشایی و 799 فقره نیز مربوط به تسهیلات اشتغال و خودکفایی بوده است.

,

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان هرمزگان هدف از تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت را ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه عنوان کرد و افزود: پرداخت حداکثری وام‌های قرض‌الحسنه به‌صورت هدفمند، بهینه و اثربخش در جهت توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه از دیگر هدف مهم این صندوق قرض‌الحسنه است.

,

ملایی از اتصال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به شبکه شتاب خبر داد و خاطر نشان کرد: کلیه خدمات نوین بانکداری از طریق این صندوق قابل انجام است و مشارکت خیران و افتتاح حساب در این صندوق می‌تواند به ما در اجرای این امر خداپسندانه قرض‌الحسنه کمک کند.

,

انتهای پیام/

]
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت هرمزگان گفت: طی سال گذشته پنج هزار و 511 فقره تسهیلات به ارزش 28 میلیارد و 800 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت‌شده است.