برترین های مسابقات ورزشی بزرگ دانش آموزان خراسان شمالی مشخص شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، لنگری،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش با بیان این خبر گفت: در رشته بدمینتون بجنورد، اسفراین وشیروان به ترتیب در جایگاه نخست تا سوم ایستادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, لنگری،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش,  با بیان این خبر گفت: در رشته بدمینتون بجنورد، اسفراین وشیروان به ترتیب در جایگاه نخست تا سوم ایستادند.,

لنگری افزود در رشته تنیس روی میز متوسطه اول، بجنورد مقام اول، اسفراین دوم و شیروان سوم شد.

,

به گفته وی در رشته تنیس روی میز متوسطه دوم نیز بجنورد اول، شیروان و  مانه و سملقان دوم و سوم شدند.

,

در هندبال نیز بجنورد، شیروان و اسفراین مقام های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

,

در رشته والیبال بجنورد، شیروان و  مانه و سملقان عناوین نخست تا سوم را از آن خود کردند.

,

لنگری ادامه داد: مرحله سوم این مسابقات ۱۲ اردیبهشت در شهرستان بجنورد  در رشته های شنا، دو و میدانی و شطرنج برگزار می شود.

,

وی افزود مسابقات  به صورت کانون قهرمان در رشته بدمینتون و مدرسه قهرمان در رشته های والیبال تنیس و هندبال برگزار شد.

,

وی همچنین به برگزاری مسابقات دوومیدانی آموزشگاههای استان دردومقطع متوسطه اول و متوسطه دوم با شرکت ۹ تیم از شهرستانهای استان درمحل استادیوم ۱۹مهر بجنورد خبر داد.

,

لنگری با بیان نتایج تیمی این مسابقات در مقطع متوسطه ی اول  اظهار داشت:  بجنورد مقام اول، فاروج مقام دوم و شیروان مقام سوم را به خود اختصاص دادند و در نتایج تیمی مقطع متوسطه ی دوم نیز بجنورد مقام اول، اسفراین مقام دوم و شیروان مقام سوم را از آن خود کردند.

,

انتهای پیام/

]
مرحله دوم مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر خراسان شمالی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از دانش آموزان، مربیان، سرپرستان و داوران در رشته های ورزشی والیبال، تنیس روی میز، هندبال و بدمینتون در شهرستان اسفراین پایان یافت.