جمع بندی سفر سه ساعته رئیس جمهور به مناطق سیل زده لرستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، روز گذشته حسن روحانی به لرستان آمد و در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران لرستان گفت: در شب حادثه سیل وقتی استاندار در تماس تلفنی با بنده گفت ارتباط ما با پلدختر قطع است من رفتم قرآن خواندم و دعا کردم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ، ,

 

,

وی گفت: در اولین وقت پس از سیل، هلال احمر و استانداران و فرمانداران به میدان آمدند و بعد نیروهای مسلح! البته مردم اول آمدند؛ در روز ابتدایی سال، روز جمعه که حادثه سیل تشدید شده بود همان غروب دستور دادم برای ستاد نیروهای مسلح، سپاه و ارتش وارد عمل شدند. 

,

 

,

رئیس جمهور اظهار داشت: طبق قانون اساسی در شرایطی که دولت نیازمند امکانات ارتش است می تواند دستور صادر کند! 

,

 

,

در ادامه رئیس جمهور از سفر خود به مازندران توضیح داد و گفت: پیرمرد مازندرانی که دامش را از دست داده بود، دست بنده را گرفت و گفت تا خسارتم را ندهی نمی گذارم بروی و اگر تو بروی خسارتم را نمی دهند و من درجواب پیرمرد گفتم ما و استاندار و فرماندار اینجا آمدیم و تا حد امکان خسارت شما را می دهیم و جبران می کنیم و خود مردم باید جبران کنند.

,

 

,

سپس رئیس جمهور در بازدید از روستای چم‌مهر ضمن گفتگوی پنج دقیقه ای با مردم این روستا و اطلاع از آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم، دستورات لازم را به وزیر کشور برای حل هر چه سریع‌تر مشکلات این بخش صادر و تأکید کرد: دولت تا اتمام بازسازی خرابی‌ها و جبران خسارات در کنار مردم مناطق سیل‌زده خواهد بود. 

,

 

,

حسن روحانی، پس از شرکت در جلسه مدیریت بحران و حضور در شهرستان سیل‌زده پل‌دختر، لرستان را به مقصد ایلام ترک کرد.   

,

 

,

سفر روحانی به لرستان تنها سه ساعت طول کشید، که همین امر موجب انتقاد بسیاری از مردم و رسانه‌های لرستان بود.

,

 

,

در جریان سفر ریاست ‌جمهوری به لرستان خبرنگاران از حضور در برنامه‌ها منع شده بودند. 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
سفر روحانی به لرستان تنها سه ساعت طول کشید، که همین امر موجب انتقاد بسیاری از مردم و رسانه‌های لرستان بود.