عدم تعادل ها یکی از مهم ترین عوامل وضعیت کنونی اقتصاد ایران است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام، ابراهیم جعفری فرماندار اسبق کهگیلویه عنوان کرد: ناترازی ها و عدم تعادل ها یکی از مهم ترین عوامل وضعیت کنونی اقتصاد ایران و درگیرشدنش درمشکلات مختلف است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,
 
,
 
,
وی افزود:اگر بخواهیم کل اقتصاد کشور رادر یک ترازنامه نمایش دهیم ،این ترازنامه کاملا ناتراز است .
,
 
,
 
,
فرماندار اسبق کهگیلویه در ادامه گفت:ناترازی های اقتصاد ایران فراونند ؛ اما پنج مورد اصلی این ناترازی ها اشتغال ،مسأله آب ،نظام مالی دولت ،نظام بانکی و صندوق های بازنشستگی است .
,
 
,
 
,
وی افزود:این ناترازی ها و عدم تعادل ها احتیاج به تعدیل های بزرگ ،پردرد و پر هزینه دارد و البته گریزی از آن نیست و باید انجام بگیرد .
,
 
,
 
,
جعفری دادامه اظهار کرد:هزینه اجتماعی وسیاسی مدیریت آنها بالا و مستلزم سرمایه سیاسی و اجتماعی کافی است .
,
 
,
 
,
وی افزود:اما متاسفانه دولت دوازدهم دولتی کم تصمیم ،دیرتصمیم و بی تصمیم است و مجلس دهم هم مجلسی منفعل ،معامله گر و کم نظارت است .
,
 
,
 
,
 
,
جعفری با اشاره به عبور کشور از مشکلات و گرفتاری ها گفت:ایران عزیز برای عبور از این گرفتاری ها ی دردناک نیازمند سیاستگذارانی است که نه تنها به دلیل دشواری های تصمیم های صحیح اقتصادی ازاتخاذ آنها نترسند بلکه ازاعتماد وباورپذیری عمومی جامعه نیز برخوردار باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
فرماندار اسبق کهگیلویه در صفحات اجتماعی خود عنوان کرد: ناترازی ها و عدم تعادل ها یکی از مهم ترین عوامل وضعیت کنونی اقتصاد ایران و درگیرشدنش درمشکلات مختلف است.