تلاش بانوان خویی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  لیدا سیرانی صبح امروز در گفت و گو با اروم نیوز،  از آمادگی و فعالیت حوزه ها و پایگاه های خواهران در راستای ابراز همدردی با خواهران و برادران استان های سیل زده و آسیب دیده کشور خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، اظهار داشت: با توجه به انتخاب آذربایجان غربی به عنوان استان معین برای کمک به سیل زدگان ایلام، تمامی پایگاههای خواهران خوی نیز با آمادگی کامل کمک های نقدی و غیر نقدی بسیجیان را با نظارت و برنامه ریزیهای صورت گرفته پس از جمع آوری به استانهای مورد نظر ارسال خواهد شد.

,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی، کمک های نقدی جمع آوری شده تا به امروز بانوان خویی را بیش از ۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: کمک های غیرنقدی نیز اعم از چندین تخته فرش و موکت، روفرشی، پتو، اجاق گاز، انواع لباس، جوراب و کفش، حبوبات و سایر اقلام مورد نیاز توسط موکب صاحب الزمان(عج) به مناطق سیل زده ارسال شده است.

,

وی، همچنین از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در سالروز میلاد پربرکت بقیه الله الاعظم(عج) خبر داد و ابراز داشت: حوزه های تابعه در این روز نیز با دایر کردن چادرهای امداد رسانی در حاشیه مراسم ها  اقدام به جمع آوری کمک های مردمی خواهند نمود.

,

انتهای پیام/

]
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی از تلاش های بی وقفه بانوان این شهرستان در راستای جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان خبر داد.