صاحب خانه شدن یک خانواده مددجوی بوکانی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، همزمان با دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان شهرستانی یک باب منزل مسکونی مددجویی در روستای یکشوه توسط سپاه پاداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در حاشیه این ائین فرمانده سپاه بوکان در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک عید نیمه شعبان و میلاد فرخنده منجی عالم بشریت و همچنین دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه عنوان کرد: این پروژه به همت قرارگاه سازندگی حمزه سید الشهدا و بسیج سازندگی سپاه بوکان و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال ساخته شد.

,

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی ادامه داد: سپاه بوکان طی ۶ ماهه دوم سال ۹۷ تا کنون با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) موفق به ساخت ۶ خانه برای مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شده و انشالله سعی بر این است تا پایان سال ۱۳ خانواده دیگر نیز صاحب منازل استاندارد شوند.

,

وی تصریح کرد: امید است همه دستگاه های شهرستان و همچنین مردم روستاها همراه با سپاه در این اقدام غیر و نیک همکاری داشته باشند تا بتوانیم ساخت این منازل را در کوتاه ترین زمان ممکن و کم ترین هزینه به پایان برسانیم.

,

انتهای پیام/

]
یک خانواده مددجوی بوکانی همزمان با سالروز تاسیس سپاه صاحب خانه شدند.