3500 بسته حمایتی میان خانوارهای روستایی پلدختر توزیع می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار حسن حسن زاده در گفت و گو با سفیرافلاک پیرامون اقدامات انجام گرفته در شهر سیل زده پلدختر اظهار داشت: با تلاش نیروهای جهادی ،نیروهای مسلح ،بسیج و گروه های امدادی والبته همت و عزم خود مردم عزیز پلدختر تمامی منازل و خانه ها از گل و لای پاکسازی شد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با بیان این که در نیمه شعبان و مصادف با میلاد حضرت حجت ابن حسن عسگری (ع) 4500 بسته حمایتی همراه پتو و اقلام ضروری در تمامی نقاط آسیب دیده شهرتوزیع شد،خاطرنشان کرد: بسته ها توسط شبکه توزیع منسجم ومنظمی از پاسداران، بسیجیان و جهادگران با اهدای شاخه های گل منزل به منزل در میان مردم 8 منطقه توزیع شد. 

,

 

,

فرمانده سپاه سیدالشهدا تهران با اظهار این که امید داریم در آینده نه چندان دور لوازم واثاثیه مردم هم برای توزیع آماده شوند،بیان داشت: طی هفته آینده بسته های حمایتی به 3500 خانوار روستایی پلدختر با همان تقدیم شاخه های گل اعطا می شود.  

,

 

,

وی با ابراز این که باید در امر رسیدگی و ارزیابی مسکن ها ی خسارت دیده از سیل توسط نهادهای مربوطه و دولتمردان تسریع شود،گفت: برخی واحدهای مسکونی قابل سکونت نبوده و باید تخریب شوند و مجدداَ نوسازی شود؛در صدد هستیم تا در قالب طرح جهاد همبستگی ملی در زمینه مرمت و بازسازی خانه ها اقدام کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه سیدالشهدا تهران گفت: طی هفته آینده بسته های حمایتی به 3500 خانوار روستایی پلدختر با همان تقدیم شاخه های گل اعطا می شود.