تذکر لاریجانی به جهانگیری درباره ستاد مبارزه با مفاسد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با انتقاد از تشکیل نشدن جلسات این ستاد، گفت: جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی حدود ۴ ماه است که تشکیل نشده که از این بابت، گلایه‌ها و انتقادات خود را در نامه‌هایی به معاون اول رئیس‌جمهور اعلام کرده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: بنده بار‌ها نامه‌های محرمانه و متعددی به آقای لاریجانی رئیس مجلس درباره برگزار نشدن جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نوشته و مراتب اعتراض و انتقاد خود را از برگزار نشدن جلسات اعلام کرده‌ام، البته ایشان نیز قول دادند که تذکرات لازم را به دولت برای برگزاری جلسات منظم این ستاد می‌دهند.
,
 
,
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، همچنین از تذکر رئیس مجلس به معاون اول رئیس‌جمهور برای برگزاری منظم جلسات این ستاد خبر داد و اظهار داشت: طی نامه نگاری‌هایی که با آقای لاریجانی درباره برگزار نشدن جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی داشته‌ام، وی تذکراتی به آقای جهانگیری برای برگزار نشدن جلسات این ستاد داشته است.
,
 
,
یوسفیان‌ملا در پایان خاطرنشان کرد: پیرو تذکرات آقای لاریجانی به معاون اول رئیس‌جمهور، مقرر شد تا جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به طور منظم برگزار شود که اولین جلسه آن پس از ۴ ماه و در سال ۹۸، در روز دوشنبه هفته آینده (۹ اردیبهشت) برگزار می‌شود.
,
منبع: تسنیم
]
عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از تذکر لاریجانی به جهانگیری برای برگزاری منظم جلسات این ستاد خبر داد.