زکات جمع شده در هر روستا در همان جا هزینه می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; محمدرضا غضنفری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک صبح امروز جلسه شورای زکات با حضور اعضاء این ستاد و مردم قرچک در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای برگزار شد، اظهار داشت: امسال جهت جمع آوری زکات در قرچک، شورای زکات روستایی راه اندازی شده است که روستا ها همکاری خوبی در این زمینه داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین,

وی تاکید کرد: زکات جمع شده در هر روستا، در خود آن روستا و در بخش های مختلف هزینه خواهد شد و پیش بینی می شود امسال امر جمع آوری زکات در قرچک با کیفیت بهتری انجام گیرد.

,

غضنفری زکات را به عنوان یک واجب الهی در کنار سایر اعمال برشمرد و گفت: اگر مردم به کمیته امداد امام خمینی(ره) که متولی اصلی جمع‌آوری زکات و کمک به محرومان است، اعتماد کنند، رشد و تعالی معنوی و اقتصادی جامعه محقق می‌شود.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک اعتمادسازی را یکی از راهکارهای افزایش پرداخت زکات عنوان و افزود: اگر اعتماد لازم درباره نحوه هزینه‌کرد زکات در مردم ایجاد شود، ضمن ایجاد آرامش، پرداخت زکات افزایش خواهد یافت.

,

وی در پایان با بیان اینکه روحانیت نقش بسزایی در تبیین پرداخت زکات در میان مردم دارند، تصریح کرد: پرداخت زکات یکی از واجبات دینی است که باید روحانیون همانند نماز بر ترویج و گسترش آن تاکید کنند.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قرچک گفت: زکات جمع شده در هر روستا، در خود آن روستا و در بخش های مختلف هزینه خواهد شد و پیش بینی می شود امسال امر جمع آوری زکات در قرچک با کیفیت بهتری انجام گیرد.