هشدار سازمان ملل متحد در مورد استفاده کودکان از بازی های کامپیوتری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ سازمان ملل متحد بازی کامپیوتری و تماشای تلویزیون را برای کودکان توصیه نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

سازمان جهانی بهداشت به هدف تشویق والدین برای محدود کردن زمان بازی کامپیوتری کودکان بیانیه ای با نام "هرچه کمتر بهتر" را منتشر کرد.

,

, ,

سازمان جهانی بهداشت اولین راهنمایی خود برای مدت زمان استفاده کودکان زیر 5 سال از بازی های کامپیوتری و تماشای تلویزیون را اینطور مطرح کرده است: خیلی زیاد نه.

,

این سازمان گفت که کودکان زیر 1 سال نباید هیچ زمانی برای تماشای تلویزیون داشته باشند. کودکان زیر 5 سال نیز نباید روزانه بیشتر از 1 ساعت این کار را انجام دهند. این زمان هر چه کمتر باشد بهتر است.

,

این توصیه ها به نحوی مشابه توصیه آکادمی پزشکی اطفال آمریکا است. این گروه توصیه می کند که کودکان زیر 18 ماه باید از بازی های کامپیوتری و تماشای تلویزیون بیشتر از چت های ویدئویی اجتناب کنند.

,

, ,

این گروه افزود که والدین کودکان باید باید برنامه هایی با کیفیت بالا برگزینند.

,

دکتر مَکس دِیوی از دانشگاه پزشکی اطفال و کودکان رویال انگلیس گفت: "شواهد قوی مبنی بر محدودسازی زمان استفاده کودکان از برنامه های مضر وجود ندارد و ارزیابی فردی مهم تر است."

,

معصومه میرحسینی

, معصومه میرحسینی,

انتهای پیام/

]
سازمان جهانی بهداشت گفت که کودکان زیر 1 سال نباید هیچ زمانی برای تماشای تلویزیون داشته باشند. کودکان زیر 5 سال نیز نباید روزانه بیشتر از 1 ساعت این کار را انجام دهند.