تجلیل از اعضای نمونه هیأت های حل اختلاف مالیاتی لرستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، امروز طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر از مساعی قضات دادگستری استان، ریاست اتاق اصناف شهرستان خرم آباد و نمایندگان اتاق بازرگانی و سازمان امور مالیاتی در هیات های حل اختلاف مالیاتی استان لرستان تجلیل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

در متن لوح تقدیر آمده است:   

,

بی تردید شکوفایی، ارتقاء و پیشرفت کشور عزیز اسلامی مان مرهون زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر کسانی است که با تکیه بر ایمان به خداوند متعال و روحیه جهادی خدمت صادقانه و بی منت به خلق خدا را پیشه خود کرده اند.

,

 

,

  از این که در سایه الطاف الهی سال گذشته را در کسوت نماینده اتاق اصناف بند ۳ ماده ۲۴۴ ق.م.م در راستای خدمت رسانی به مودیان محترم مالیاتی این استان انجام وظیفه نموده اید، از جنابعالی قدردانی نموده و به رسم یادبود این لوح سپاس به حضورتان تقدیم می گردد.

,

 

,

امید است با توفیقات الهی در امر تسریع فرآیند رسیدگی و صدور رای پرونده های مطروحه در هیات های حل اختلاف مالیاتی و تحقق عدالت و تامین حقوق و امنیت مردم و دولت با دقت نظر درکم و کیف امور به نحو احسن همت گماشته، و در پناه رب جلیل پایدار، برقرار و عزت مدار باشید.     

,

 

,

محمدی در پایان همراهی قضات دادگستری استان و نمایندگان اصناف، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن در جهت تســریع در فرایند رسیدگی و صدور رأی و حل و فصل اختلافات مودیان با سازمان مالیاتی، در عین رعایت بیت المال و حق الناس را خواستار شد.

,

انتهای پیام/

]
طی مراسمی قضات، نمایندگان سازمان امور مالیاتی و اعضای نمونه هیأت های حل اختلاف مالیاتی استان لرستان تجلیل شدند.