قوه قضائیه با کسانی که حیثیت کشور را به بازی می گیرند برخورد جدی کند/ باید با امثال یاشار سلطانی طوری برخورد کرد که دیگر کسی جرات تکرار چنین رفتارهایی را نداشته باشد
[

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم  رشت در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص شایعه سازی کذب یاشار سلطانی درباره رئیس سابق صدا و سیما، گفت: هر گونه دروغ و تهمت و افترا در ایران جرم است و قانونگذار باید با آن برخورد کند و قوه قضائیه باید به این مسئله ورود کند و با کسانی که با حیثیت جمهوری اسلامی ایران بازی کرده و در این شرایط کشور هجمه علیه کشور ایجاد می کنند، برخورد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: قوه قضائیه و دستگاه های مربوطه باید به نوعی با امثال یاشار سلطانی ها و این دست اقدامات ضد امنیتی برخورد کنند که دیگر کسی جرات تکرار چنین رفتارهایی را نداشته باشد.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همواره رسانه های معاند و شبکه های مخالف جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد شبهه علیه نظام بوده اند، گفت: رسانه های معاند بعضا با کمک برخی عوامل داخل کشور اتفاقی که صورت نگرفته را به دروغ بزرگ می کنند تا بدین وسیله افکار عمومی را منحرف کنند.

,

کوچکی نژاد در پایان عنوان کرد: بعد از آنکه اقدام آمریکا در تروریست نامیدن سپاه شکست خورد، حالا رسانه های معاند و بیگانه با این دست اقدامات سعی دارند کشور را با حاشیه های جدید و هجمه های دیگر مواجه کنند که در این مسیر نیز بازهم شکست خواهند خورد. 

,

انتهای پیام/

]
جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در خصوص شایعه سازی کذب یاشار سلطانی درباره رئیس سابق صدا و سیما، گفت: قوه قضائیه باید به این مسئله ورود کند و با کسانی که با حیثیت جمهوری اسلامی ایران بازی کرده و در این شرایط کشور هجمه علیه کشور ایجاد می کنند، برخورد کند.