عواقب نداشتن زمین چمن برای بازی های لیگ به عهده مسئولین استانی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان بوشهر با اشاره به واگذاری زمنیها در استان گفت:به همه مسئولان استان هشدار می دهم اگر این شرایط باشد و واگذاری زمینها به این شکل پیش برود ،فوتبالی در استان نخواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی تاکید کرد: زمین ها هر کدام در حال واگذاری است و مشخص نیست برای برگزاری بازی های فوتبال لیگهای مختلف باید چه اتفاقی رخ دهد.

,

, ,

نجفی که کنایه و روی صحبتش با مسئولان اداره ورزش و جوانان بود اختلافات را علنی کرد و گفت: وقتی به عوامل ما می گویند همکاری نکنند یا درب ورزشگاه را روی ما می بنند، پس تعاملی نیست و همه این اتفاقات را به فدراسیون فوتبال اعلام کرده ام و از همین جا باز هم هشدار می دهم عواقب کار با آنهاییست که این شرایط را برای هیات فوتبال رقم زده اند.

,

نجفی پیرامون انتخابات هیات فوتبال استان افزود: ما همه نامه نگاری های ممکن را انجام داده ایم و حتی اصلانی به عنوان دبیر برگزاری انتخابات نامه ها را ارسال کرده و آن ۶ نفر هم تایید شده اند.به دلیل با تقارن ماه رمضان ،تصمیم گرفتیم انتخابات هیات فوتبال در خرداد ماه برگزار شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت:به همه مسئولان استان هشدار می دهم اگر این شرایط باشد و واگذاری زمینها به این شکل پیش برود ،فوتبالی در استان نخواهیم داشت و عواقب کار با آنهاییست که این شرایط را برای هیات فوتبال رقم زده اند.