سومین جشنواره خانوادگی تاک پلو در خلیل آباد برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، صبح امروز برای سومین سال پیاپی جشنواره بزرگ خانوادگی تاک پلو با حضور پرشور مردم و مسئولان در شهرستان خلیل آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

محمد جواد بلبلی در حاشیه برگزاری این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برگزاری جشنواره های مختلف در طول سال تلاش می کنیم ظرفیت های گردشگری شهرستان نظیر فرهنگ و آئین و غذاهای محلی و سوغات شهرستان را معرفی کنیم.

,

وی با بیان اینکه جشنواره تاک پلو برای سومین سال پیاپی در شهرستان خلیل آباد برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این جشنواره از شهرستان هایی نظیر کاشمر، بردسکن، بیرجند، مشهد، زاهدان و... حضور داشتند.

,

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خلیل‌آباد تصریح کرد: با توجه به این که در شهرستان خلیل‌آباد دو اقلیم متفاوت داریم و از سویی به عنوان یک باغ شهر معرفی شده می‌توان در جذب گردشگرانی از شهرهای مختلف به خصوص گردشگران خارجی موفق عمل کرد.

,

وی همچنین با تاکید راه‌اندازی اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی در جهت افزایش ماندگاری مسافر، اذعان کرد: جشنواره های دیگری نظیر آبگرم، انگور و کشمش نیز بعد از ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد که برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
برای سومین سال پیاپی جشنواره بزرگ خانوادگی تاک پلو با حضور پرشور مردم و مسئولان در شهرستان خلیل آباد برگزار شد.