باید با سلبریتی هایی که سواد فضای مجازی ندارند برخورد قاطع شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ سید محمد طاهرزاده قائم مقام دبیر حزب بیداری اسلامی استان بوشهر در گفت و گو با سپاس  با اشاره به شهادت مظلومانه یک روحانی، گفت: بی تردید عملکرد غیر مدبرانه دستگاه های دولتی و عدم کنترل فضای مجازی توسط ارگان های نظارتی موجب ضایعه شهادت روحانی همدانی شد که اگر به توصیه های رهبر معظم انقلاب عمل نشود بی گمان شاهد اتقاقات تلخ تر و ناگوار تری خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس  ,

قائم مقام دبیر حزب بیداری اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: شهادت این روحانی همدانی، هم از جنبه مظلومیت وی قابل ارزیابی است و هم از جنبه حماقت اراذل و اوباشی که توسط افراد نادان یا خائن تحریک شده و موجب این جنایت نابخشودنی شده اند.

,

, ,

طاهر زاده افزود: توقعی که از دولت و وزیر جوان ارتباطات و دستگاه های نظارتی می رود  برخورد قاطع با سلبریتی ها و فعالان فضای مجازی است که در جو مسموم فضای مجازی و به خاطر عدم سواد رسانه ای و قدرت تجزیه و تحلیل حس ناامیدی و بی اعتمادی به کشور و نظام مقدس اسلامی را در ذهن مردم  می پرورانند.

,

وی عنوان کرد: در هیچ کشوری یک شخص به این راحتی در فضای مجازی انواع جرم ها رو مرتکب نمی شود، با انواع سلاح ها عکس نمیگذارد و به جنایات خود وقیحانه اعتراف نمی کند، فیلترینگ یکی از راه های برخورد با کانال ها و صفحات مجازی فیک و نامناسب است که باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

,

این فعال سیاسی بیان کرد: فرهنگ سازی بر پایه تربیت اسلامی و فرهنگ ناب ایرانی در گرو تعهد و دلسوزی معلمان و مربیان فداکار و عالم خواهد بود که خوشبختانه مردم شریف ایران هم از فرهنگ غنی آبا و اجدادی خود برخوردارند و هم از تعلیمات دین مبین اسلام سود می بردند نقش معلم را بسیار پر رنگ و تاثیر گذار می دانند و این مطلب وظیفه معلم مسلمان را بیش از پیش سنگین می کند.

,

طاهرزاده ادامه داد: گرچه در سالیان اخیر فرهنگ احترام به معلم در جامعه کمی با چالش مواجه شده است اما دور از انصاف است که تعلیم و تربیت را در حواشی سیاسی و اقتصادی و اجتماعی برده و فرهنگ جامعه خود را بازیچه مسائل متفرقه سازیم.

,

انتهای پیام/

]
قائم مقام دبیر حزب بیداری اسلامی استان بوشهر گفت: توقعی که از دولت و وزیر جوان ارتباطات و دستگاه های نظارتی می رود برخورد قاطع با سلبریتی ها و فعالان فضای مجازی است که در جو مسموم فضای مجازی و به خاطر عدم سواد رسانه ای و قدرت تجزیه و تحلیل حس ناامیدی و بی اعتمادی به کشور و نظام مقدس اسلامی را در ذهن مردم می پرورانند.