تحقق ۸۵ درصدی کسب درآمدهای پالایشگاه سرخس در سال ۹۷
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر ساربان مقدم در گفتگو با نسیم سرخس، با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق برنامه مصوب در سال ۹۷ باید از محل فروش گاز مبلغ یک هزار و پنجاه میلیارد ریال، از محل فروش گوگرد سه هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال و همچنین از محل درآمد حق العمل کاری ۱۱۷ میلیارد ریال کسب در آمد می کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم سرخس,

 

,

وی تصریح کرد: با این احتساب درصد سهم درآمد گوگرد ۷۵ درصد،  گاز ۲۳ درصد و مایعات دو درصد از بودجه های شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس را تامین کرده است.

,

 

,

مدیر مالی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در ادامه به عملکرد شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در سال ۱۳۹۷ اشاره و بیان کرد: در سال ۹۷ فروش گاز در این مجتمع ۹۶۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال و از محل فروش گوگرد و محصولات گوگردی دو هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال و از محل حق العمل کاری مایعات گازی ۸۱ میلیارد ریال، بودجه های این شرکت تحقق یافته است.

,

 

,

ساربان مقدم خاطرنشان کرد: طبق برنامه پیش رو ما توانستیم در سال ۱۳۹۷ به ۸۵ درصد از برنامه کسب درآمدها دست پیدا کنیم.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه کسب این موفقیت مرهون حمایت های هیات مدیره، مدیرعامل و تلاش جمعی ارکان این مجتمع گازی است، عنوان کرد: امیدواریم در سال جاری نیز در تحقق اهداف برنامه و بودجه مصوب به توفیقات بزرگ دست پیدا کنیم.

,

انتهای پیام/

]
مدیر مالی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از تحقق ۸۵ درصدی کسب درآمدهای این مجتمع گازی در سال ۹۷ خبر داد.