کشف بیش ۲۴ کیلوگرم تریاک در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش  گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برخورد با توزیع کنندگان قاچاق مواد مخدر در زنجان اظهار کرد: 24 کیلو 980 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 2 قاچاقچی سابقه‌دار در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدرفعالیت می کند، شناسایی و دستگیری در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

,

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان متهمان را با دو دستگاه خودرو در اتوبان زنجان- قزوین شناسایی و برابر هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر کردند.

,

سردار جهانبخش بیان کرد: در بازرسی از خودروها 27 کیلو و 980 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل ماشین ها جاساز شده بودند کشف شد.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان ضمن تاکید بر همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن توزیع موادمخدر را در اولین فرصت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به 110 گزارش کنند.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری دو عامل توزیع کننده مواد مخدر در زنجان گفت: ازاین افراد 24 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.