دشمنان با سند 2030 سعی در تربیت سربازانی برای خود هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار حجت‌الاسلام علی خدا شاهی صبح امروز در نشستی به مناسبت 'هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه' با بیام اینکه  هدایتگری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، کار جهادی و انسجام مسئولان و ملت خنثی‌کننده توطئه‌های اقتصادی و روانی دشمن است اظهار داشت:  بهترین فرصت برای آمریکا اداره امور کشور به دست مسئولان غیرانقلابی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن به‌خوبی می‌داند که در زمینه‌های جنگ نظامی قدرت رویارویی با ایران را نخواهد داشت تصریح کرد: این موضوع سبب شده است که دشمنان جنگ اقتصادی و روانی را توأمان با هم در دستور کار خود قرار دهند.

,

خدا شاهی همچنین با اشاره به بزرگداشت مقام معلم و نقش سازنده و مهمی که این قشر می‌توانند در آینده کشور داشته باشند تأکید کرد: ازجمله وظایف سند تحول بنیادین در آموزش‌وپرورش ایجاد روحیه انقلابی در افرادی است که در آینده‌ای نه‌چندان دور سکان‌داران هدایت و تصمیم‌گیری در جامعه خواهند بود.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار به ماهیت خطرناک سند 2030اشاره کرد و افزود: در این سند دشمنان سعی دارند تا با تغییر در سبک زندگی نسل آیند ما را سربازانی برای خود تربیت کنند.

,

وی همچنین گفت: 'هفته عقیدتی و سیاسی' فرصتی برای تبیین ارزش‌های انقلابی و تربیت نسلی دینی و انقلابی باروحیه جهادی برای آینده کشور است.

, .,

حجت‌الاسلام خدا شاهی به اجرای برنامه‌های فرهنگی در طول این هفته نیز اشاره و بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقه‌های کتاب‌خوانی، نقاشی، فرهنگی، هنری و محافل انس با قرآن برخی از این برنامه‌ها هستند.

, .,

لازم به ذکر است، 9 هزار مربی عقیدتی و سیاسی با هدف تعمیق معنویت، بصیرت دینی، روحیه جهادی و روحیه انقلابی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت دارند. بررسی آسیب‌ها و تهدیدات فراروی انقلاب از اولویت‌های اجرایی در آموزش‌های عقیدتی سپاه پاسداران است.

, .,

انتهای پیام/

]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار گفت: با سند 2030 دشمنان سعی دارند تا با تغییر در سبک زندگی نسل آیند ما را سربازانی برای خود تربیت کنند.