پلیس زنجان به اخلاگران بازار مسکن هشدار داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در پی افزایش بی رویه و خارج از قاعده قیمت املاک در استان زنجان در طی ماههای اخیر که موجب ایجاد نارضایتی در بین مردم و شهروندان شده بود با پیگیری‌های انجام شده و هماهنگی قضایی ، قیمت املاک از سایتهای واسط "دیوار و شیپور" که مبنای قیمت گذاری شده حذف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: برابر بررسیهای بعمل آمده بخش قابل توجهی از معاملات بازار مسکن در دست تعدادی معدودی از سوداگران مسکن است.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: دلالان مسکن با سوء استفاده از شرایط اقتصادی جامعه و با جوسازی و بالا بردن غیر واقعی قیمتها باعث جهش تصاعدی وغیر منطقی قیمت مسکن شده و سود‌های کلانی به دست می‌آورند.

,

وی ضمن هشدار به دلالان و سوداگران املاک و مسکن افزود: پلیس فتا در راستای مأموریت‌های قانونی، با آن دسته از افرادی که با تبلیغ و درج غیرواقعی قیمت املاک در فضای مجازی و سایت‌های خدماتی موجب ایجاد التهاب و اخلال در بازار مسکن شوند، شناسایی مطابق قانون برخورد خواهد کرد.

,

سردار جهانبخش به شهروندان توصیه کرد فریب دلالان و شیادان را نخورند و ضمن پرهیز از خریدهای هیجانی قبل از هرگونه خرید مسکن از قیمت واقعی آن از طریق مشاورین املاک مجاز و معتبراطلاع حاصل نمایند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان در پایان گفت: از هموطنان درخواست می‌کنیم در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را ازطریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش تماس با ما یا شماره تلفن 6- 21821581-024 گزارش کنند.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر برخورد با سوداگران بازار مسکن گفت: با کسانی که در بازار مسکن التهاب و اخلال ایجاد کند بر اساس قانون برخورد خواهد شد.