آئین جمع خوانی قرآن کریم در ارومیه برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا «معصومه وجدانی» در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اجرای آئین جمع خوانی قرآن کریم در ایام مبارک ماه رمضان در محل مصلی امام خمینی(ره) ارومیه، اظهار داشت: از امروز اول رمضان به مدت یک ماه، همه روزه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان برتر که قرائت آنان مورد تایید شورای فرهنگ قرآنی است، خوانده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با بیان اینکه این مراسم هر روز از ساعت ۱۸ آغاز و تا ۱۹ ادامه خواهد داشت، افزود: همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاه حجاب و عفاف، کارگاه های مشاوره و روانشناسی، کارگاه کودک و خانواده برپا شده و برای مادرانی که همراه فرزندان خود در مراسم جمع خوانی حاضر می شوند جهت رفاه حال آن عزیزان بخش نگهداری از کودکان با استفاده از مربیان مجرب و کار آزموده ایجاد شده است.

,

مدیر موسسه علوم قرآنی یس ارومیه، با اشاره به اینکه این مربیان در طول برگزاری جمع خوانی به کودکان سوره ها، اشعار و قصص قرآنی می آموزند، ابراز کرد: همچنین بخش تجوید الصلاه برای کسانی که در تجوید سوره های نمازهای یومیه مشکل دارند برگزارشده و در بخشی دیگر اقدام به ثبت نام از بانوانی که مایل به فعالیت در موضوعات قرآنی دارند می شود.

,

وجدانی، با تاکید بر اینکه در کنار جمع خوانی قرآن کریم مسابقات قرآنی برای سنین مختلف برگزار خواهد شد، تصریح کرد: هر روز پیش از آغاز مراسم جمع خوانی، سخنرانانی به ایراد سخن در مصلی پرداخته و پس از آن سوالاتی با موضوع سخنرانی در بین حاضران پخش و روزانه به ۳ نفر از پاسخ دهندگان به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

,

وی، با بیان اینکه هرساله استقبال قابل توجهی از این مراسم قرآنی صورت می گیرد، افزود: سال گذشته شاهد حضور پرشور مردم در این جمع خوانی ها به خصوص در بخش بانوان بودیم به گونه ای که بیش از ۴ هزار نفر همه روزه در این مراسم حضور می یابند.

,

مدیر موسسه علوم قرآنی یس ارومیه، پخش زنده مراسم جمع خوانی قرآن کریم از شبکه استانی را فرصت مغتنمی برای افرادی که فرصت حضور و امکان آن را در مصلی ندارند فراهم می آورد.

,

انتهای پیام/

]
مدیر موسسه علوم قرآنی یس ارومیه از برگزاری جمع خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در ارومیه با مشارکت ۴ هزار نفری شهروندان خبرداد.