بزرگداشت سوم خرداد به طور خاص در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص؛ عبدالمحمد زاهدی در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس و بزرگداشت سوم خرداد که ظهر امروز(چهارشنبه) در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت بالای عملیات بیت المقدس اظهار کرد: این عملیات همواره باید مورد توجه قرار گیرد چراکه این عملیات موتور جنگی صدام را متوقف ساخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس به صدام نشان داد که حمله به ایران کار میسری نیست، اظهار کرد: تصرف خرمشهر و بازگرداندن آن از دست دشمن با نیروی پیاده امکانپذیر نبود؛ به طوری که در آن صحنه تمام بناها و ساختمان‌های ویران شده به دژی برای صدام تبدیل شده بودند.

,

استاندار قزوین بیان کرد: رزمندگان ما در مقابل ارتش صدام که حتی از خودروها نیز به عنوان سنگر استفاده کرده بود، کار غیرقابل تصور و بسیار ارزشمندی انجام دادند؛ آن‌ها به صدام ثابت کردند که با رجزخوانی نمی‌تواند به جایی برسد.

,

زاهدی با اشاره به اینکه برنامه‌های سوم خرداد باید با دقت و توجه خاصی برگزار شود، ابراز کرد: تبلیغات محیطی باید در تمام امکان عمومی، ادارات، سطح شهرها و حتی روستاها باید انجام شود.

,

ساخت باغ موزه دفاع مقدس به صورت ویژه و ماندگار انجام شود

, ساخت باغ موزه دفاع مقدس به صورت ویژه و ماندگار انجام شود,

وی با اشاره به رونمایی کتاب‌های دفاع مقدس توسط بنیاد مستضعفان گفت: مستندسازی به ویژه برنامه‌های گرامیداشت این هفته باید صورت گیرد تا به عنوان تجربیاتی برای سال‌های آینده و رفع نقاط ضعف باشد.

,

این مسئول با اشاره به حضور فرماندهان دفاع مقدس و مبلغین در مساجد در این ایام بیان کرد: این روزها فرصت خوبی برای تبیین جانفشانی‌های فرزندان این خاک و ایثارگرانی در سال‌های جنگ است تا نسل جوان بتوانند بیشتر با این رویدادها آشنا شوند.

,

استاندار قزوین تصریح کرد: ما باید از این فرصت بیشتر در روستاها استفاده کنیم و مسایل مربوط به دفاع مقدس را برای آنان تشریح کنیم.

,

وی تصریح کرد: بحث باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس باید در یک مکان تجمیع شود و باید از امکاناتی همچون کتابخانه و آمفی تئاتر با وسعت زیاد برخوردار باشد.

,

زاهدی درپایان گفت: ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان باید به صورت ویژه و ماندگار انجام شود تا علاوه بر انجام فعالیت‌های دفاع مقدس در صورت برگزاری مجدد کنگره از ظرفیت خوبی در استان برخوردار باشیم.
انتهای پیام/

,
]
استاندار قزوین با اشاره به اینکه برنامه‌های سوم خرداد باید با دقت و توجه خاصی برگزار شود، گفت: تبلیغات محیطی باید در تمام امکان عمومی، ادارات، سطح شهرها و حتی روستاها باید انجام شود.