دو شرکت هواپیمایی داخلی پروازهای بوشهر به تهران را تحریم کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در روزهای گذشته خبری در خصوص گرانی بلیط پرواز های بوشهر به تهران و بلعکس در شبکه های اجتماعی منتشر شد که واکنش هایی توسط شهروندان و فعالین اجتماعی و اقتصادی در فضای مجازی استان در پی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

 درهفته جاری انتشار تصویر بلیت تهران-بوشهر با مبلغ 15 میلیون و 852 هزار و240 ریال در فضای مجازی با بازتاب گسترده ای فضای خبری استان کشورهمراه شد.

,

برخی از مسئولین محلی گرانی بلیط پروازهای داخلی را این گونه اعلام کردند و افزودند: استان بوشهر هیچ نقشی در تعیین نرخ بلیط های هواپیمایی ندارد و همه تصمیمات از مرکز ابلاغ و اجرا می شود.

,

این اتفاق در حالی رخ داد که شرکت هواپیمایی تابان 10 پرواز رفت و برگشت و آتا 6 پرواز رفت و برگشت درمسیر تهران - بوشهر داشتند این 2 شرکت درهفته جاری بدون هماهنگی پروازهای خود را دراین مسیر لغو کردند.

رضا معمار مدیر روابط عمومی فرودگاه های استان بوشهر در گفت و گو با رسانه های محلی استان بوشهر با اشاره به افزایش نرخ بلیط های پرواز های بوشهر به تهران، اظهار کرد:  اداره کل فرودگاه های استان بوشهر اکنون درحال پیگیری و رایزنی از طریق سازمان هواپیمایی کشوری برای برقراری و افزایش پروازهای جایگزین و متعادل کردن قیمت ها در این مسیراست.

معمار اظهارداشت: 70 درصد پروازهای فرودگاه بوشهر در مسیر بوشهر- تهران و بالعکس انجام می گیرد که با توجه به لغو پروازهای شرکت تابان و آتا اکنون هرهفته 48 پرواز در مسیر رفت و برگشت تهران - بوشهر انجام می شود.

معمار ادامه داد: تهران، اصفهان، مشهد، کیش و جزیره خارگ پنج مقصد پروازی فرودگاه بوشهر هستند که این پروازها توسط شرکت های هواپیمایی کارون، زاگرس، آسمان، قشم ایر، ماهان، ایران ایرتور صورت می گیرد.

,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
مدیر روابط عمومی فرودگاه های استان بوشهر گفت: 2 شرکت درهفته جاری بدون هماهنگی پروازهای خود را دراین مسیر لغو کردند.