ارائه خدمات 45 میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد در بردسکن
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، سید کاظم حسینی، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته در شهرستان به ۳۲۵۳ خانواده تحت حمایت خدمات ارائه شده که بیش از 45 میلیارد ریالی اعم از زکات، صدقات و غیره جهت خدمات دهی به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ با کمک های خیرین توانستیم تعداد ۵۰ نوعروس را به خانه بخت بفرستیم و تعداد ۲۰۰ ایتام تحت حمایت مادی و معنوی خیرین قرار گرفتند.

,

 

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی بردسکن با بیان اینکه سال گذشته ۳۰ واحد مسکن مددجویی در شهرستان ساخته شد، تصریح کرد: با توجه به بارندگی و سیل اخیر به ۲۰۰ واحد مسکن خانواده مددجو خسارت عمده وارد کرد که نیاز به بازسازی دارد و امیدواریم با کمک خیرین این 200 خانه ساخته شود.

,

 

,

وی از ۱۴۲۰۰ صندوق صدقات در سطح شهرستان و منازل خبر داد و اذعان کرد: مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از صندوق های صدقات در سال گذشته جمع آوری شد که بر اساس اذن ولی فقیه تقسیم به امور مربوطه افراد تحت پوشش در شهر و روستا به مصرف رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کمیته امداد بردسکن از ارائه خدمات 45 میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد در بردسکن در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته ۳۰ واحد مسکن مددجویی در شهرستان ساخته شد.