جلوگیری از عرضه ۲۴ تن برنج دولتی با قیمت آزاد در کاشمر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، ابوالقاسم باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان کاشمر به همراه مأموران اداره صنعت معدن و تجارت حین گشت زنی در سطح این شهرستان به یک تریلر حامل بار برنج که در حال تخلیه بار در یک انبار بود مشکوک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی افزود: مأموران انتظامی پس از بررسی اسناد و مدارک راننده و استعلام انجام‌شده توسط اداره صنعت متوجه شدند که مقدار ۲۴ تن برنج خارجی که با ارز دولتی وارد کشور شده و به مقصد مشهد مقدس بارگیری شده بود در این شهرستان به‌صورت غیرقانونی در حال تخلیه می‌باشد و افراد سودجو قصد عرضه این برنج‌ها را با قیمت آزاد دارند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر با اشاره به ارزش ۲ میلیارد ریالی این محموله افزود: متخلفان با ارتکاب این‌گونه جرائم به سودهای کلان دست می‌یابند که با اقدام به‌موقع پلیس و ارجاع پرونده به اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان راننده موظف به عرضه برنج‌های مذکور با قیمت مصوب شد.

,

وی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یکی از وظایف مهم پلیس برشمرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از جلوگیری عرضه ۲۴ تن برنج خارجی واردشده با ارز دولتی توسط سودجویان با قیمت آزاد در این شهرستان خبر داد.