اعزام ۴۰۰ روحانی به مساجد آمل در ماه مبارک رمضان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ به عظمت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: عظمت این ماه اینقدری است که خداوند دو ماه رجب و شعبان را برای آماده کردن به این ماه قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,

 

,

وی افزود: وقتی این مهره‌ها را کنار یکدیگر قرار می‌دهیم به این نتیجه خواهیم رسید که دروازه رسالت، ولایت است و برای توحید باید از ولایت و رسالت عبور کرد تا به بندگی رسید.

,

 

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی‌ آمل با اشاره به اعزام 400 روحانی در آمل به مساجد شهرستان گفت: بخشی از روحانیون از قم، بخشی از آمل و شهرهای همجوار هستند، که روستاهای بخش‌های لاریجان، دابودشت، مرکزی و عده ای از این عزیزان در مساجد شهرهای این شهرستان و ادارات و نهادهای دولتی اعزام شده‌اند.

,

 

,

وی با بیان اینکه اعزام روحانیون تا 15 ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت تصریح کرد: با توجه به همزمانی این ماه با کشت محصولات کشاورزی برخی از روستاها برای دهه دوم و سوم روحانیون اعزام خواهد شد و همانطور که در سال گذشته شاهد اعزام 455 روحانی بودیم، امسال نیز رقم قابل توجهی داشته باشیم.

,

 

,

رمضانی از برنامه‌های ماه مبارک رمضان در آمل گفت و یادآور شد: تفسیر قرآن، جزء خوانی، ختم قرآن ، مراسمات لیالی قدر و ایام شهادت امیرالمومن و محافل احیا با کمک هیئت امنا در مساجد دایر است.

,

 

,

وی  با اشاره به برنامه انس با قرآن گفت: مراسم دسته رویی در روز شهادت امام علی(ع)، حامد شاکرنژاد قاری بین المللی قرار است در 12 برنامه استان شرکت کند که 4 برنامه در آمل برگزار می‌شود.

,

 

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی‌ آمل اظهار کرد: مراسم انس با قرآن ویژه خواهران همراه با افطار دهی،شب سیزدهم ماه رمضان اجتماع روحانیون را در مصلای نماز جمعه که این مراسم با همکاری جامعه روحانیت و امام جمعه خواهد بود و در این مراسم مبنای برنامه بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری تحلیل و بررسی خواهد شد که با سخنرانی حجت الاسلام مرتضویی و سعید جوادی آملی برگزار خواهد شد.

,

 

,

وی با اشاره به برنامه سی محفل انس با قرآن ادامه داد: با همکاری ستاد کاروان نور و دفتر امام جمعه، سی روز در ادارات، مساجد و مدارس همراه با کاروان قاریان به یکی از مناطق خواهند رفت که این برنامه برای چهارمین سال در حال برگزار است.

,

 

,

رمضانی در پایان با بیان نقش رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها هم چشم مردم و هم خادمین مردم هستند، می‌توانند فرهنگ سازی کنند و ارزش‌ها را در جامعه نهادینه کنند.

انتهای پیام/

,
,
]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل از اعزام 400 روحانی به مساجد این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:بخشی از روحانیون از قم، بخشی از آمل و شهرهای همجوار هستند.