پویش جذب۵۰۰۰ حامی برای فرزندان ایتام در ماه مبارک رمضان اجرا شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس: عبد الرضا واعظ معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک باید تلاش برای خودسازی داشته باشیم، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایام ماه رمضان برنامه هایی در سطح استان  با هدف رفع نیازهای خانوارهای تحت حمایت به ویژه فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت اجرا می کند تا همه در سفره ماه مهمانی خدا مساوی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

وی اظهار کرد:طرح حامی یابی و حمایت از فرزندان یتیم و فرزندان نیازمند غیر یتیم و طرح اکرام ایتام و محسنین از مهمترین طرح های کمیته امداد است که در این طرح با برگزاری پایگاه‌های حامی یابی به ویژه در شب‌های لیالی قدر در مساجد و مصلی های نماز جمعه از خیران و مردم نیکوکار درخواست می‌شود حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند را بر عهده بگیرند.

,

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان بوشهر افزود:  راه اندازی پویش مردمی مشارکت همگانی برای جذب 5 هزار حامی جهت فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد با شعار لذت بخشندگی یک لبخند از همه خیران و مردم نیکوکار هم استانی دعوت می شود با پیوستن به این پویش از فرزندان ایتام و محسنین نیازمند حمایت کنند و ماهانه کمک های نقدی و غیر نقدی هدیه کنند.

,

واعظ تاکید کرد: هم اکنون بیش از 5 هزار فرزندی ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در سراسر استان شناسایی شده اند که  نیازمند یاری دستان مهربان خیرین هستند.

,

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: ایستگاه حامی یابی در شهرستانها برای جذب حامیان راه اندازی شده است که خیران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام در این طرح از طریق شماره تلفن 0773332719 و یا تلفن همراه 09171764542 در این مار حسنه مشارکت داشته باشند.

,

وی  خاطر نشان کرد: هر حامی می تواند حمایت از یک یا چند فرزند ایتام یا محسنین را بر عهده بگیرد و ماهانه  از حداقل 30 هزار تومان به بالا به حساب این فرزندان معنوی خود پرداخت نماید و یا کمک های  کالایی در اختیار آنها قرار دهد.

,

انتهای پیام/

]
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان بوشهر گفت: پویش مشارکت و جذب 5 هزار حامی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد با شعار لذت بخشندگی یک لبخند آغاز شده است.