بیانیه جمعی از مداحان در حمایت از اقدام اخیر شورای عالی امنیت ملی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متن بیانیه جمعی از مداحان کشور در خصوص حمایت از اقدام اخیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص برجام در ادامه آورده شده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

"بسم ا... الرحمن الرحیم"

,

" و لن ترضی عنک الیهود و النصری حتی تتبع ملتهم "   و هرگز یهود و نصاری از تو راضی نمی شوند تا توکاملا تسلیم خواسته های آنان شوی. (سوره بقره آیه 121)

,

"مسئولین کشور در امتحان بزرگی هستند ،آیا عزت ملت را حفظ خواهند کرد یا نه ؟ گفته می شود با سه کشور اروپایی ادامه می دهیم . من به این سه کشور هم اعتماد ندارم. به اینها هم اعتماد نکنید.اگر می خواهید قرارداد بگذارید تضمین عملی بگیرید.والا اینها همان کار آمریکا را خواهند کرد . اگر نتوانستید تضمین قطعی بگیرید ، دیگر نمی شود برجام را ادامه داد. "امام خامنه ای (مد ظله العالی)

,

برجام با همه فراز و فرودهای خود اکنون در مرحله حساسی قرار گرفته است .این قرارداد که از همان ابتدا خوشبینی در خصوص آن وجود نداشت و زعیم امت اسلامی و چشم بیدار ملت و امید مستضعفان جهان مدام و مکرر در خصوص جوانب آن و اخذ تضمینهای محکم و عدم اعتماد به طرفهای مقابل هشدار و تذکر داده بودند و بدعهدی و عهد شکنی و نقض پیمان طرف مقابل را گوشزد کرده بودند اما با خوش خیالی و سهل انگاری برخی مسئولین امر و عمل به تمامی تعهدات توسط ایران اسلامی ، تا آنجایی پیش رفت که شیطان بزرگ آمریکا به صورت یکطرفه از آن خارج گردید و نه تنها جبهه مقابل  به تعهدات خود عمل نکرد بلکه تحریم هایی به مراتب متنوع تر و شدیدتر ضد کشورمان وضع نمود .اکنون برجام به محتضری می ماند که اکثر اندیشمندان متعهد و وفادار به نظام و انقلاب و ایران اسلامی از احیای آن قطع امید کرده اند و به تعبیری به جنازه ای متعفن بدل شده است که دولتمردان هرچه سریعتر باید آن را دفن نمایند.

,

اعتقادات و دین و مکتب و فکر و عقل و مذهب و اندیشه ما  و همچنین تجربیات  و گذشته  ما همه بر این اصل اساسی متفق القولند که دشمن غیر قابل اعتماد است . دشمن حیله گر و فریبکار است . دشمن را نمی شود به دوستی گرفت . در مقابل او نمی شود سستی و تعلل کرد و به او خوشبین بود .او به چیزی جز برد صد در صد خود و تأمین مناقع نامشروع خود و باخت و اضمحلال صد در صد طرف مقابلش نمی اندیشد. خصومت و عناد دشمنی قسم خورده مانند شیطان بزرگ آمریکای مستکبر حامی شرارت و تروریسم در جهان با ایران اسلامی مقتدرو استوار و ضد نظام سلطه بین الملل و خصم رژیم جعلی صهیونیستی کودک کش ، مسئله ای نیست که بر کسی پوشیده باشد.

,

  حال درمقابل چنین دشمن گستاخ و هتاک و ناقض تمامی معاهدات و اصول متقن بین المللی و مولد و پرورش دهنده انواع و اقسام تروریسم دولتی و منطقه ای چه باید کرد ؟ آیا گزینه ای غیر از  مقاومت و استواری و اقدام محکم و کوبنده متقابل می تواند وجود داشته باشد ؟

,

اقدام اخیر شورای عالی امنیت ملی در اعلام ضرب الاجل برای کشورهای اروپایی جهت اقدام عملی در حوزه برجام بی فرجام ، از آن دست اقدامات بجایی است که جا دارد همه از آن حمایت کنند .اقدامی که در نوع خود حرکتی اقتدار آفرین و مقوم عزت و اعتلای ایران اسلامی است  . جامعه مداحان و ستایشگران  اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام که ثناگویان و مدح خوانان مقتدرترین انسانهای عالم وجود و اسوه های با شکوه غیرت و پایمردی و استواری هستند  از این حرکت حمایت کرده و منتظر اقدامات شکوهمند بعدی نیز خواهند ماند.

,

اکنون اتحاد بی نظیر بین ملت و دولت و ارکان نظام اسلامی بیش از پیش نمودار است . همه تحت لوای رهبری حکیم و فرزانه ای اندیشمند همچون مولایمان امام خامنه ای مدظله العالی  اتحاد و یکپارچگیمان را به رخ جهان کشیده ومشتهای گره کرده سهمگینمان را بر فرق و دهان یاوه گویان و متجاوزان خواهیم کوبید .امواج خروشان این ملت شهید داده ، ولایتمدار،  ایثارگر و استوار یکبار دیگر در روز جهانی قدس عظمت و شکوهی از خود نشان خواهد داد که هیمنه پوشالی نظام سلطه بین الملل را در هم خواهد شکست و پیمان شکنان مستکبر را بیش از پیش رسوا خواهد نمود.انشاالله

,

 

,

 

,

                        جمعی از مداحان و ستایشگران اهل بیت علیهم السلام – اردیبهشت 98

]
جمعی از مداحان کشور در بیانیه ای از اقدام اخیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص برجام حمایت کرد.