فسخ قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید مصطفی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: تعیین تکلیف قراردادهای منعقد شده راکد در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که به سرمایه‌گذاران زمین واگذار شده ولی به هر نحوی، اراضی واگذار شده به آنان موجب راه‌اندازی واحد نشده است، در جلسه هیأت حل اختلاف بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.
 
 وی با اشاره به اینکه فسخ قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی استان با جدیت دنبال می‌شود؛ افزود: با فسخ قراردادهای راکد، بستر برای سرمایه گذاران جدید در استان فراهم می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: در اولین جلسه هیأت حل اختلاف و داوری که با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد؛ 16 پرونده مورد بررسی قرار گرفت.
 
موسوی تصریح کرد: در این جلسه، 8 پرونده منجر به فسخ قطعی، 4 پرونده اعطای مهلت مجدد، یک پرونده تجدید وقت، یک پرونده انصراف و 2 پرونده نیز از دستور کار خارج شد.
 
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اعلام کرد: با فسخ هشت پرونده راکد، 19 هزار و 622  مترمربع زمین، با طی مراحل قانونی، آماده واگذاری به سرمایه گذاران جدید خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اینکه فسخ قراردادهای راکد در شهرک‌های صنعتی استان با جدیت دنبال می‌شود؛ گفت: با فسخ قراردادهای راکد، بستر برای سرمایه گذاران جدید در استان فراهم می‌شود.