تسهیلات ۱۸ درصدی بانکی برای طرح‌های کوچک اشتغال‌زا، توجیه اقتصادی ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سبلان‌ما،  علی پیرجاهد مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: نیاز استان‌ها در تعریف تسهیلات اشتغال‌زا مانعی برای موفقیت در اجرای طرح‌ها است و باید به نیازهای استانی در این زمینه توجه ویژه شود که این موضوع برای ما یک اولویت مهم و اساسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تسهیلات 18 درصدی برای طرح‌های کوچک اشتغال‌زا توجیه مناسبی نیستند چرا که بهره این تسهیلات در حقیقت از سود اجرای این طرح‌ها فراتر است و به همین منظور باید تسهیلات با سود و بهره کم را جایگزین برای اجرای این طرح‌ها کنیم.

,

وی تصریح کرد: بازنگری در روند طرح‌های اشتغال‌زا یک اولویت اساسی است و در این زمینه درصدد هستیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود مشکلات موجود را برطرف کرده و با بهره‌مندی از طرح‌های اشتغال‌زا به موفقیت قابل قبول در اجرای طرح‌ها دست یابیم و با توجه به نیازهای استانی گام برداریم.

,
 
,

انتهای پیام/ج

]
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تسهیلات 18 درصدی برای طرح‌های کوچک اشتغال‌زا توجیه مناسبی نیستند چرا که بهره این تسهیلات در حقیقت از سود اجرای این طرح‌ها فراتر است