لزوم ورود کارشناسانه نخبگان به محورهای بیانیه گام دوم انقلاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار حبیب شهسواری شامگاه دوشنبه در دیدار با جمعی از فعالان انقلابی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: ورود کارشناسانه نخبگان به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و نیز تحلیل محورهای مهم این بیانیه امری مهم و ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: برای فعالیت‌های سیاسی باید با محوریت نماینده ولی فقیه در استان اقدام شود.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صاینت از انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های دانست و گفت: در هر شرایطی بر اساس قانون اساسی آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم و در این مسیر هرگز کوتاه نمی‌آییم.

,

در این دیدار، جمعی از نیروهای انقلاب نیز به بیان مواردی در خصوص نحوه فعالیت و نیز اهمیت اقدامات انقلابی در استان پرداختند.

,

مهم‌ترین موضوعات مدنظر این افراد شامل ضرورت هم افزایی جریان‌های ارزشی و انقلابی برای مقابله با فتنه اقتصادی دشمن و کمک به رفع مشکلات اقتصادی کشور، استفاده از ظرفیت عظیم بسیج مردمی و جهادی در بخش‌های مختلف جامعه، ضرورت راه‌اندازی متینگ‌های انقلابی مطالبه‌گری در استان به‌ویژه در فضای نخبگانی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با اقدامات ضددینی و وحدت شکن در این حوزه و نیز لزوم استفاده از مشاوره‌های نخبگان امنی و انقلابی در تصمیم‌گیری‌های مسئولان و مدیران می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خواستار ورود کارشناسانه نخبگان به موضوعات و محورهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب شد.