فشارهای آمریکا برای کشاندن ایران بر سر میز مذاکره می باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، مسعود رضایی در گفتگو با خبرنگار شیرازه درخصوص احتمال درگیری جنگ میان کشورهای ایران و آمریکا عنوان کرد: آمریکا در هر روی به دنبال اهداف و منافع خود می باشد و هدف اصلی آن کشاندن ایران بر سر میز مذاکره و انجام مذاکره ای جدید می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
وی در ادامه سخنانش درخصوص کشاندن ایران بر سر میز مذاکره مطرح کرد: آمریکا برای کشاندن ایران بر سر میز مذاکره از اهرام های در اختیارش هم به زبان صلح و دوستی و هم به زبان جنگ و تهدید استفاده خواهد برد.
,
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: از سوی می گوید که آماده دریافت تماس از سوی ایران می باشد و از سوی دیگر نیروهای خود را آماده و برخی را به خلیج فارس می آورد و به هر صورت سعی در فشار قرار دادن ایران دارد.
,
وی درخصوص جنگ ایران و آمریکا اذعان داشت: تا بتواند آمریکا از جنگ دوری خواهد گزید و حضور نیروهای نظامی بیشتر برای نشاندن این است که آمریکا گزینه نظامی را نیز دارد که در ادامه آن نیز بتواند جنگ روانی و جوی مسموم را در ایران به راه بیندازد.
,
این عضو مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه اینکه هدف تمامی اقدام های آمریکا راضی کردن جمهوری اسلامی ایران برای مذاکره می باشد، تصریح کرد: در ادامه چه خواهد شد بستگی به نظام ایران دارد که چه پاسخ و برخوردی با آمریکا خواهد داشت
,
وی همچنین متذکر شد: اگر پاسخ ما همچنان سرسختی، مقاومت باشد و هیچگونه تمایلی برای مذاکره نشان ندهیم، احتمال جنگ نیز وجود دارد.
,
مسعود رضایی درمرود احتمال وقوع جنگ میان ایران و آمریکا بیان کرد: بعید به نظر می رسد که جنگی رخ دهد زیرا فضا و جو موجود در کشور ما به هیچ وجه جنگی نیست و ایران اصلا به دنبال جنگ نمی باشد
,
وی ادامه داد: ایران تلاش می کند با بحث های بین المللی و رساندن پیام ها و اوضاع و احوال کشور به جهان، هم جنبه مقاومتی را باید در نظر بگیرد و هم اینکه مراوده و مذاکره را از نظر دور نبرد.
,
این مقام قانون گذار درخصوص احتمال مذاکره میان ایران و آمریکا گفت: مذاکره بستگی به شرایطی دارد که مطرح می شود که اگر شرایط برای ما مطلوب و قابل اجرا باشد، صلاح بر آن خواهد بود که مذاکره صورت پذیرد و اگر شرایط و اوضاع مذاکره به نفع ما نباشد، راه مقاومت را ادامه خواهیم داد.
,
وی در ادامه اضافه کرد: بنده معتقدم که امروزه در میان انسان ها جنگ جای خود را به مذاکره داده و مذاکره حاوی پیامی منفی نیست اما اینطور هم نیست که ما شرایط و منابع کشور را در اختیار طرف مذاکره قرار دهیم.
,
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی پیرامون شرایط مذاکره توضیح داد: ما اگر بخواهیم مذاکره انجام دهیم، باید مذاکره ای باشد که حرف های خود را زده و آنچه که حق داریم و حق می گوییم باید اجرا شود و آنچه نیز حق طرف مقابل می باشد نیز باید اجرایی شود اما مذاکره تسلیمی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
,
انتهای پیام/
]
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی پیرامون شرایط مذاکره گفت: ما اگر بخواهیم مذاکره انجام دهیم، باید مذاکره ای باشد که حرف های خود را زده و آنچه که حق داریم و حق می گوییم باید اجرا شود