ارسال یک محموله لوازم ضروری برای مددجویان حادثه دیده در سیل خوزستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دهرویه با بیان اینکه با هماهنگی و پیگیری های رئیس کمیته امداد اسلامشهر یک محموله لوازم ضروری اهدایی صنف  بار فروشان تهران تهیه و به استان خوزستان ارسال شد، گفت: این محموله به کمیته امداد امداد خوزستان ارسال و بر اساس نیازهای خانوارهای تحت حمایت به آنها اهدا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی به اقلام این محموله اشاره کرد و افزود: این محموله شامل 100تخته فرش 9متری، 72دستگاه یخچال،70 دستگاه اجاق گاز، 70 دستگاه ماشین لباسشویی، 800 تخته پتو که با 10 دستگاه کامیون به استان خوزستان ارسال شد.
,
 
,
دهرویه، ارزش ریالی این محموله راحدود 800 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: خیران، نیکوکاران، اصناف، بازاریان، سازمان ها و ادارات دیگر می توانند کمک های خود را در اختیار کمیته امداد استان تهران قرار دهند تا برای هموطنان سیل زده ارسال شود.
,
 
,
وی تاکید کرد: کمیته امداد با دارا بودن بانک اطلاعاتی کامل و جامع از نیازمندان در کمترین زمان کمک های اهدایی مردم را به دست نیازمندان واقعی می رساند.
,
 
]
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان تهران از ارسال یک محموله لوازم ضروری برای مددجویان حادثه دیده در سیل استان خوزستان خبر داد.