قدرت اله ولدی فرماندار جدید ملایر شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، آیین تودیع و معارفه فرماندار ملایر با حضور استاندار همدان و مسئولین استانی و شهرستانی در سالن آمفی تئاتر فرمانداری ملایر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

امام جمعه ملایر در این آیین با گرامی داشت ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: کشور ما دارای حکومت جمهوری اسلامی است و برای اسلامیت باید بیشتر فکر شود، چرا که آنگونه که شایسته است عمل نشده است.

,

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری با تاکید بر مشخص شدن ساز و کار مشخص برای شغل های سخت بیان کرد: نباید در ایام ماه مبارک رمضان شاهد روزه خواری علنی باشیم.

,

وی گفت: حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود و این امر بر همه واجب است و باید اقداماتی انجام شود که مردم به گرفتن روزه تشویق شوند.

,

امام جمعه ملایر تاکید کرد: بنده خوب خدا باید از گناه بترسد و اگر یک گناه شایع شود دامن همه را فرا می گیرد، جامعه ما اسلامی است و مسئولین باید تدابیری برای مسائل دینی داشته باشند.

,

وی با اشاره به اقدامات باب الله فتحی در مدت تصدی گری فرمانداری ملایر بیان کرد: آقای فتحی قولا و عملا نشان دادند که فرماندار 300 هزار نفر بودند.

,

فرماندار سابق ملایر نیز در این آیین با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در طی مدت 300 روزه فرمانداری شهرستان ملایر بیان کرد: وضعیت کنونی کشور با توجه به تحریم های ظالمانه و تحمیلی به مردم ایران اسلامی سخت بوده و شرایط اقتصادی دچار مشکل است.

,

باب الله فتحی گفت: در مدت فرمانداری ملایر با وحدت و همدلی مسئولین و مدیران شهرستان اقدامات مختلفی انجام شد که از جمله مهمترین آنها می توان به ثبت جهانی انگور ملایر به عنوان پنجاه و سومین میراث جهانی کشاورزی در فائو اشاره کرد.

,

وی جذب 42 میلیارد تومان اعتبارات از صندوق توسعه ملی را یکی دیگر از اقدامات در این مدت بیان کرد و گفت: هنگام آغاز فرمانداری ملایر وضعیت خوبی در جذب این اعتبارات نداشته و در رتبه انتهایی شهرستان های استان قرار داشت که با همدلی و همراهی مسئولین توانستیم شهرستان را به صدر استان در جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی برسانیم.

,

فرماندار سابق ملایر ایجاد 2 هزار و 400 اشتغال جدید و ثبت در سامانه رصد، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از 700 میلیارد تومان پروژه در ایام دهه فجر و هفته دولت، حضور معاون اول رئیس جمهور و مسئولین کشوری در شهرستان را از دیگر اقدامات بیان کرد.

,

وی به برگزاری دومین جشنواره ملی مبل و منبت ملایر و حضور بیش از 60 هزار مهمان در شهر ملایر اشاره و بیان کرد: در مدت این 10 ماه بیش از 57 یادواره شهدا در شهرستان ملایر برگزار شد.

,

فتحی گفت: برگزاری 13 کنسرت و جشن مردمی، ایجاد نظم و امنیت در شهرستانو اقدامات مؤثر در مدیریت بحران و سیلاب های ابتدای سال 98 از دیگر اقدامات انجام شده در طی مدت 300 روز فرمانداری در شهرستان ملایر است.

,

فرماندار جدید ملایر نیز وحدت و همراهی همه مدیران را مهمترین ملاک در پیشبرد اهداف شهرستان در آینده دانست و بیان کرد: مهمترین اصلی که باید به آن توجه شود افزایش سرانه درآمدی مردم است.

,

قدرت الله ولدی گفت: دولت آقای روحانی دولت عقلانیت و اعتدال است و برای پیشبرد هر چه بیشتر اهداف دولت و کمک به مردم نیاز به همفکری همه گروه ها به دور از جنجال های سیاسی است چرا سهم ملایر بیش از اینها است.

,

وی گفت: امید است با تلاش و عملکرد مثبت بتوانیم حق مردم را ادا کرده و توسعه پایدار با حضور همه محقق شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
با حکم وزیر کشور قدرت اله ولدی به عنوان فرماندار جدید ملایر منصوب شد و از زحمات باب الله فتحی تقدیر شد.